گزینه‌های هریس برای انتخاب معاون

اقتصاد ایران: کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۲۰۲۴، امروز شریک انتخاباتی خود را معرفی خواهد کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامالا هریس که به طور رسمی نامزد حزب دموکرات شد، امروز معاون و شریک انتخاباتی خود برای رقابت های ریاست جمهوری 2024 را معرفی خواهد کرد.

براساس این گزارش، این نخستین تصمیم مهم هریس به عنوان نامزد دموکرات ها و گام مهمی در جهت مبارزه با دونالد ترامپ برای راه یابی به کاخ سفید است.

این در حالی است که روز گذشته منابع آگاه خبر دادند هریس با «تیم والز» فرماندار مینه سوتا، «مارک کلی» سناتور ایالت آریزونا و «جاش شاپیرو» فرماندار پنسیلوانیا در آستانه تصمیم نهایی برای معرفی معاونش دیدار و گفتگو کرد.

یکی از مقامات کمپین اظهار کرد هیچ خبری درباره تصمیم اتخاذ شده از سوی هریس برای معرفی معاون خود، اعلام نشده و وی به هیچ کدام از این نامزدها نگفته که چه کسی این پست را بدست خواهد آورد.

در همین حال کمیته ملی دموکرات‌ها در آمریکا (DNC) روز دوشنبه پس از پایان یک فراخوان مجازی پنج روزه از نمایندگان متعهد به کنوانسیون ملی این حزب، اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا، اکنون رسماً نامزد ریاست جمهوری 2024 حزب دموکرات است.

آسوشیتدپرس نوشت، پیروزی رسمی هریس روز دوشنبه صورت گرفت و وی رای اکثریت نمایندگان متعهد را به دست آورد. این در حالی است که وی پیشتر دلگیت های (وکلای انتخاباتی) مورد نیاز برای کسب نامزدی حزب را بدست آورده بود.

در حالی که رای گیری رسمی نامزدی توسط نمایندگان از راه دور انجام شد، DNC اعلام کرد که یک فراخوان تشریفاتی در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که قرار است در 19 اوت در شیکاگو آغاز شود، برگزار خواهد شد.

انتظار می رود هریس عصر امروز در یک گردهمایی انتخاباتی در فیلادلفیا، با معاون خود حاضر شود. انتخاب او نشان دهنده تفکر او درباره بهترین مسیر برای پیروزی در رقابت های ریاست جمهوری است و بیانگر آن است که چه کسی می تواند یک شریک انتخاباتی موثر برای پیروزی در برابر ترامپ باشد.

براساس این گزارش، شاپیرو 51 ساله بالاترین میزان مقبولیت و محبوبیت در پنسیلوانیا را دارد و ایالتش از 19 رای الکترال برخوردار است و به همین دلیل این ایالت تبدیل به یکی از ایالت های مورد نظر برای هر دو نامزد انتخابات برای پیروزی در آن شده است.

تیم والز 60 ساله نیز به عنوان فرماندار یک ایالت کاملا دموکرات یکی از بخت های اصلی معاونت هریس است در بین رای دهندگان سفیدپوست و ساکنان مناطق روستایی که در سال های اخیر به طور گسترده‌ای به ترامپ رای دادند، محبوب شده است.

کمپین کامالا هریس هفته گذشته اعلام کرده بود هریس نخستین گردهمایی انتخاباتی خود در کنار معاونش را در تاریخ 6 اوت (16 مرداد) در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا برگزار می کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر 2024 (15 آبان) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ