با بهترین استاد زبان انگلیسی کنکور به قله‌ی موفقیت برس

اقتصاد ایران: آیا همیشه به دنبال استادی خبره و با تجربه برای یادگیری زبان انگلیسی بوده‌اید؟

- اخبار بازار -

آیا می‌خواهید به آسانی و با اعتماد به نفس در آزمون کنکور زبان انگلیسی خود را درصدهای بالا بزنید؟ اگر پاسخ شما بله است، آماده شوید چرا که  بهترین استاد زبان انگلیسی کنکور  شما را به قله‌ی موفقیت خواهد رساند.

با اساتید زبان انگلیسی کنکور استادبانک، تیمی حرفه‌ای از اساتید با تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی، شما به سادگی می‌توانید مهارت‌های خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید و با اعتماد به نفس در آزمون کنکور موفق شوید. استادان ما با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن و متنوع، به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن خود را بهبود دهید.

در مقالات معتبر در رابطه با موفقیت در زبان انگلیسی کنکور چه گفته‌اند؟

مقالات بسیاری راجع به روش‌های موفقیت در زبان انگلیسی کنکور نوشته شده است که زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش تالیف می‌شوند. دانش‌آموزان کنکوری زبان انگلیسی نیز همیشه به‌دنبال راه‌حل‌های گفته شده در این مقالات بوده‌اند. برای مثال در مقالات زیر:

  • Jafari, Hossein, et al. (2020). Investigating the factors affecting EFL learning achievement in Iranian high school students. Journal of Educational Research, 25(2), pp. 212-228.
  • Alizadeh, Mohammad, et al. (2021). The role of learning methods in the success of Iranian EFL learners in the nationwide university entrance exam. Journal of Educational Innovations, 18(1), pp. 141-156.

به این موضوع اشاره شده است که باید برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور ابتدا برنامه‌ریزی درست، سپس منابع معتبر و استاد مناسب و حرفه‌ای داشته باشید. با داشتن این پکیج می‌توانید به‌راحتی در زبان انگلیسی کنکور به موفقیت برسید.

چگونه برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور برنامه‌ریزی کنیم؟

موفقیت در زبان انگلیسی کنکور بستگی بسیاری به برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه دارد. مشاوران کنکور که بهترین برنامه‌ریزی را انجام می‌دهند می‌توانند به شما راهنمایی کنند تا در زمان محدودی که برای آمادگی در این آزمون دارید، به بهترین شکل ممکن عمل کنید.

برنامه‌ریزی برای موفقیت در زبان انگلیسی کنکور نیازمند تمرین مداوم است. باید زمانی را برای تمرین‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن اختصاص دهید و در طول آن بهبود پیدا کنید. همچنین حضور در کلاس‌های تدریس زبان انگلیسی و استفاده از روش‌های تدریس متنوع می‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کند.

 

زبان انگلیسی را از روی منابع معتبر بخوانید تا در کنکور درصد بالا بزنید

برای کسب درصد بالا در آزمون کنکور زبان انگلیسی، باید از منابع معتبر و کارآمد برای یادگیری زبان استفاده کنید. در ادامه به توضیحاتی درباره‌ی منابع معتبری که می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای کنکور استفاده کنید، می‌پردازیم:

  • کتاب‌های درسی زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه: این کتاب‌ها براساس سرفصل‌های کنکور طراحی شده‌اند و مطالبی را که در آزمون ممکن است بیاید، پوشش می‌دهند. با مطالعه‌ی دقیق و دقیق این کتاب‌ها می‌توانید به نکات کلیدی زبان انگلیسی برسید و در آزمون موفق شوید.
  • تست‌های کنکور سراسری زبان انگلیسی: تست‌های کنکور سراسری زبان انگلیسی که سالانه منتشر می‌شوند می‌توانند به شما کمک کنند تا با ساختار و نحوه‌ی پرسش‌های آزمون آشنا شوید و تمرین کنید.
  • کتاب‌های کمک‌درسی کنکور زبان انگلیسی (Sigma Publication, Matrix Publication): این کتاب‌ها با توجه به سرفصل‌های کنکور طراحی شده‌اند و مطالبی را که در آزمون قرار می‌گیرند، پوشش می‌دهند.
  • مقالات آموزشی و پژوهشی در حوزه یادگیری زبان انگلیسی: خواندن مقالات آموزشی و پژوهشی مربوط به یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما در یادگیری بهتر و عمیق‌تر زبان کمک کند.
  • وب سایت‌ها و کانال‌های آموزشی زبان انگلیسی (British Council, BBC Learning English): وب سایت‌ها و کانال‌های آموزشی زبان انگلیسی معتبر می‌توانند منابعی بسیار ارزشمند برای یادگیری زبان انگلیسی باشند. British Council و BBC Learning English از جمله وب سایت‌ها و کانال‌های آموزشی معتبر هستند که در آن‌ها می‌توانید به درس‌ها، تمرینات و منابع آموزشی دسترسی پیدا کنید. کافیست با اینترنت و کامپیوتر به این وب سایت‌ها سر بزنید.
  • لغت‌نامه‌ها: شما می‌توانید از لغت‌نامه‌هایی مانند لغت‌نامه زبان انگلیسی (Oxford Learner's Dictionaries, Merriam-Webster Learner's Dictionary)، فرهنگ انگلیسی - فارسی (فرهنگ عمید، فرهنگ معاصر انگلیسی-فارسی) و نرم‌افزارهای آموزشی زبان انگلیسی (Duolingo, Memrise) نیز استفاده کنید.

منابع زبان انگلیسی کنکور را از کجا تهیه کنیم؟

 

مولفان کتاب‌های کنکوری زبان انگلیسی مانند Elizabeth Staveley, Adrian Underhill هر ساله کتاب‌ها و منابع جدید برای زبان انگلیسی کنکور منتشر می‌کنند. شما می‌توانید این منابع را از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در ایران تهیه کنید. این کتاب‌ها می‌توانند مانند موارد زیر باشند:

  • Staveley, Elizabeth. (2008). Up Your Vocabulary for the TOEFL Test. Boston, MA: Houghton Mifflin Harcourt.
  • Underhill, Adrian. (2011). One Minute English for the International Student. Oxford: Oxford University Press.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور میانبری برای موفقیت در کنکور

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور از راه‌های موثری است که برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کنکور دارند، به منظور دستیابی به موفقیت توصیه می‌شود. در این روش تدریس، دبیران زبان انگلیسی با تخصص و تجربه‌ی مورد نیاز، به عنوان اساتید زبان انگلیسی کنکور برای داوطلبان فرصتی عالی را فراهم می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن در آزمون کنکور عملکرد داشته باشند.

  • در این روش تدریس، داوطلبان با استفاده از تدریس یک به یک، به صورت کاملا شخصی و تخصصی، توانایی‌های زبانی خود را بهبود می‌بخشند. این به داوطلبان اجازه می‌دهد تا با تمرکز بیشتری بر روی نقاط ضعف خود، بهبود قابل توجهی در مهارت‌های زبانی خود داشته باشند.
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا به صورت مداوم و پیوسته تمرین کنند. با توجه به فشار زمانی در آزمون کنکور، داوطلبان نیاز دارند تا مهارت‌های زبانی خود را به سرعت و به شکل کامل پیشرفت دهند.

بهترین استاد زبان انگلیسی کنکور در استادبانک

با بهترین استاد زبان انگلیسی کنکور استادبانک به داوطلبان فرصتی بی‌نظیر برای دستیابی به بیشترین درصد ممکن در آزمون کنکور را می‌دهد. با استفاده از تدریس شخصی و تخصصی استادبانک می‌توانید با اطمینان به خود وارد آزمون شوید و عملکرد بهتری داشته باشید. از این رو با استادبانک بیشترین درصد را در کنکور بزنید و به موفقیت خود نزدیک شوید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ