اختصاص ۵ میلیارد تومان به تعمیر و تجهیز شبکه بهداشت و درمان رزن

اقتصاد ایران: همدان-فرماندار رزن گفت: پنج میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری‌آثار در نشست بررسی و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان رزن اظهار داشت: لازم است تا برای تکمیل و اتمام مرکز جامع سلامت روستای سورتجین اقدامات لازم انجام و زیرساخت‌ها و منابع انسانی آن نیز تأمین شود.

وی تصریح کرد: با تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان در تمامی حوزه‌های این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان، وضعیت بهداشت و درمان رزن قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست.

فرماندار رزن تاکید کرد: روز به روز شاهد تقویت و توسعه هر چه بهتر این حوزه هستیم و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه شبکه بهداشت و درمان در حوزه تعمیر، تجهیز و توسعه از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص داده‌ایم که مشروط به اتمام و بهره برداری مرکز جامع سلامت روستای سورتجین تا دهه فجر سال جاری است.

غفاری‌آثار با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای عملیاتی‌سازی اهداف مهم حوزه بهداشت و درمان اثرگذار است، ابراز امیدواری کرد: سال‌های آینده سال‌های رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر حوزه بهداشت و درمان شهرستان رزن خواهد بود.

وی تکمیل و راه‌اندازی مرکز جامع سلامت سورتجین را یکی از اولویت‌های مهم در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان نهایت تلاش خود را برای تکمیل و تجهیز و نیروی انسانی آن را داشته باشد.

فرماندار رزن یادآور شد: رزن آزمونه (پایلوت) شمال استان در بخش درمان است و تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی و جذب پزشکان متخصص باید در اولویت قرار گیرد.

غفاری‌آثار افزود: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن یکی از پروژه‌های مهم و جز مصوبات سفر رئیس جمهور است که لازم است تا با جذب اعتبارات پیش بینی شده برای این بیمارستان به منظور تکمیل و بهره برداری از این پروژه اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مراکز جامع سلامت روستاهای چایان و ملابداغ در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در حال ارائه خدمات است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ