افتتاح پایگاه آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه

اقتصاد ایران: «پایگاه قهرمانی» آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ «قهرمانان آینده» ویژه والدین اعضای آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه افتتاح شد.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، همایش «قهرمانان آینده» آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه با حضور والدین اعضای آکادمی و به‌منظور هم‌اندیشی و بیان اهداف پیشبرد این آکادمی‌ها برگزار شد. در حاشیه این همایش روز چهارشنبه 10 مردادماه «پایگاه قهرمانی» آکادمی‌های ورزشی فرزندان نیز افتتاح شد تا در این پایگاه، موارد تخصصی و جانبی ورزشکاران همچون تغذیه، حرکات اصلاحی و مباحث بدن‌سازی، روان‌شناس ورزشی و روانشناس بالینی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

با برگزاری دوره‌های آکادمی ورزشی پذیرای فرزندان خانواده شرکت فولاد مبارکه هستیم

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، در این برنامه با اشاره به ضرورت توجه به اولویت‌های زمانه در مواجهه با نیازهای فرزندان اظهار کرد: بر این باور هستیم که جمع حاضر در بهترین نقطه تاریخ از نظر فهم صحیح از مقتضیات و الزامات فرزندان خود قرار دارند و باید بدانید که چه فعالیت‌هایی و برای چه زمان و مکانی در اولویت فرزندان قرار دارد.

وی ادامه داد: در فولاد مبارکه یک رویداد بسیار بزرگ از دو منظر سلامتی و توجه به خانواده برگزار شده است که در واقع با برگزاری دوره‌های آکادمی ورزشی پذیرای فرزندان خانواده شرکت فولاد مبارکه هستیم تا با مهارت‌افزایی در 6 رشته ورزشی به بالندگی و آمادگی ورود به عرصه‌های رقابتی، تربیتی و... دست یابند.

کاظمی خاطرنشان کرد: پایگاه قهرمانی را در جوار آکادمی‌های ورزشی ایجاد کردیم تا به نیازهای مقدماتی و مراقبتی اعضای آکادمی‌های ورزشی پاسخ داده شود. این موارد شامل استعدادیابی ورزشی، شناخت اندام و موارد خود مراقبتی، خودکنترلی و روان‌شناسی، تغذیه ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و... می‌شود.

خروج قهرمانان آینده از پایگاه قهرمانی و ورود آن‌ها به باشگاه سپاهان و سپاهان نوین

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در واقع در پایگاه قهرمانی به سمت فعالیت چندرشته‌ای حرکت می‌کنیم تا تمام رشته‌های حوزه ورزش را به‌صورت تخصصی پوشش دهیم. چشم‌انداز ما برای جمعیت بیش از 3 هزار نفری اعضای آکادمی‌ها، خروج قهرمانان آینده از پایگاه قهرمانی و ورود آن‌ها به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان نوین است.

وی با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یک ارزش به مداومت و نگاه دلسوزانه نیاز دارد، گفت: باید در این مسیر سختی‌ها را تحمل کنیم و والدین نیز به‌عنوان پرچم‌داران سلامت با فرزندان و امور ورزش شرکت فولاد مبارکه برای رسیدن به اهداف و چشم‌اندازها همراهی کنند.

ارتقای سطح فنی و سلامت اعضای آکادمی ورزشی با پایگاه قهرمانی

مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه نیز در این برنامه با اشاره به چهار هدف مهم و حیاتی تشکیل آکادمی‌های ورزشی، عنوان کرد: تقویت روحیه پهلوانی و جوانمردی فرزندان، افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس در مسیر توسعه قهرمانی و زندگی خود، حضور در کارهای گروهی و تیمی، توسعه قهرمانان ورزشی و حضور در تیم‌های حرفه‌ای و ملی از جمله این اهداف است.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه قهرمانی در حاشیه این همایش گفت: ورزشکاران باید اصولی را رعایت کنند. در این پایگاه همه این موارد و همچنین نیازهای یک ورزشکار بررسی می‌شود. در واقع هدف از افتتاح این پایگاه ارتقای سطح فنی و سلامت اعضاست.

رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه با ارائه توضیحاتی در خصوص آکادمی‌ها خاطرنشان کرد: آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه در 6 رشته ورزشی فوتبال، والیبال، ژیمناستیک، واترپلو، شنا و دفاع شخصی برگزار می‌شود که صرفاً برای فرزندان کارکنان فولاد مبارکه است و به‌صورت مستمر در طول سال برگزار می‌شود.

گفتنی است همایش «قهرمانان آینده» طی 4 روز از سه‌شنبه 9 مرداد تا جمعه 12 مردادماه از ساعت 5 تا 7 بعدازظهر در سالن نگین سپاهانشهر برپاشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ