امیدوارم داوران ناسالم معرفی شوند/مطمئنم پیشرفت می‌کنیم

اقتصاد ایران: داور بین المللی فوتبال ایران گفت: ما خودمان دوست داریم اگر کسی تخلف کرده است اعلام شده و آن فرد حذف شود تا سالم از ناسالم مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موعود بنیادی فر داور فوتبال کشور درباره حاشیه‌های فراوان به وجود آمده درباره قضاوت آنها گفت: در ۶-۷ سال گذشته از VAR در لیگ‌های معتبر دنیا استفاده می‌شود. من خودم یک فصل پیش آن را دریافت کردم. پس چطور انتظار داریم این شکاف را در نظر نگیریم. تا زمانیکه VAR استفاده نمی‌شد داوران ایرانی بالاترین سطح داوری در بین‌الملل را سوت می‌زدند اما وقتی VAR آمد افت کردیم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران افزود: خوشبختانه پس از این اتفاق توانستیم در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا حضور داشته باشیم و شک نکنید این روند ادامه خواهد داشت.

او درباره صحبت‌های اعتراضی یاسر همرنگ درباره البسه داوران تاکید کرد: فصل گذشته برای جامعه داوری خیلی سخت بود. البته هنوز چیزی ثابت نشده است و نمی‌خواهم به آن اشاره کنم. به هر حال ما نیز مطالبات خاص خودمان را از فوتبال داریم. همانطور که آقای تاج هم دیروز گفت قشر داوری استفاده و بهره‌مندی لازم را از این موضوع ندارد.

بنیادی فر تاکید کرد: دغدغه اصلی این است چنین هجمه‌ای از روی دوش داوران برداشته شود. ما خودمان دوست داریم اگر کسی تخلف کرده است اعلام شده و آن فرد حذف شود تا سالم از ناسالم مشخص شود. اکنون جامعه فوتبال به یک چشم داوران را نگاه می‌کنند ولی اصلاً اینگونه نیست. امیدوارم مطالبات مالی داوران پرداخت شود. امیدوار هستیم متناسب با دیگر بخش‌های فوتبالی، بتوانیم قضاوت داشته باشیم. در ۶ هفته پایانی فصل گذشته خیلی تحت فشار بودیم ولی باز هم فکر می‌کنم عملکرد نسبتاً مطلوبی وجود دارد.

او درباره انتظار از دستمزد کافی برای داوران یادآور شد: در لیگ دو عربستان برای هر قضاوت هزار دلار گرفتم که در لیگ یک آنها این مبلغ حدود ۲,۵۰۰ دلار است. امیدوارم برای دستمزد داوری هم اتفاق‌های خوبی در ایران بیفتد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ