استمرار گرما در خراسان جنوبی /نیازمند همراهی بیشتر مشترکان هستیم

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به استمرار گرمای هوا و افزایش تقاضای مصرف و برای عبور موفق از پیک بار نیازمند همراهی مشترکان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دادگر صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه خدمات به مشترکان این شرکت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت به موقع قبوض لازمه تسهیل در خدمت رسانی به مشترکین است.

وی با اشاره به تغییر مدل نظام مالی شرکت توانیر و ارتباط مستقیم تخصیص اعتبارات با درصد وصول مطالبات، گفت: وصول مطالبات تکمیل کننده چرخه خدمت رسانی به مردم است و در این خصوص مدیران مکلف به پیگیری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه برق، بیان کرد: به منظور تداوم ارائه خدمات رسانی، مشترکین قبض خود را به موقع پرداخت کنند.

دادگر با بیان اینکه با توجه به استمرار گرمای هوا و افزایش تقاضای مصرف و برای عبور موفق از پیک بار نیازمند همراهی مشترکان هستیم، افزود: از تمام مشترکان به ویژه مشترکان خانگی درخواست داریم تا با صرفه جویی حداقل ۱۵ درصدی این شرکت را در ایام پیک یاری کنند.

وی ادامه داد: همکاران در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌های تابعه شرکت در قالب اجرای برنامه منسجم وصول مطالبات، بدهی مشترکین خانگی و تجاری با اولویت مبالغ بدهی بالاتر را بدون وقفه پیگیری می‌کنند.

دادگر با اشاره به استمرار گرمای هوا در روزهای آینده اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و بالا رفتن تقاضای مصرف، به منظور حفظ پایداری شبکه برق و پیشگیری از بروز مسائل فنی و عبور موفق از پیک‌بار در کنار تلاش همکاران نیازمند همراهی مشترکین هستیم و از همه مشترکان در خواست می‌شود از وسایل برقی پرمصرف غیر ضروری در ساعات اوج مصرف به‌ویژه در ساعات ۱۳ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۳ استفاده نکنند و در صورت استفاده از تجهیزات سرمایشی، دمای آن را بر روی دمای آسایش ۲۴ درجه تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم از مشترکان انتظار داریم از مصارف غیر ضروری در این ایام چشم پوشی کنند تا ما بتوانیم مصرف برق را محدود داشته باشیم و نیاز واقعی مصرف برق را در بخش‌های مولد استان تداوم بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند با مشارکت در پویش با انرژی که امسال برای اولین بار پیش بینی شده از جوایز ارزشمند این پویش نظیر ۳۰۰ دستگاه خودرو و میلیاردها تومان جوایز نقدی بهره‌مند شوند و با صرفه‌جویی حداقل ۱۵ درصدی و بیشتر شانس بهره مندی از این جوایز را بیشتر خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ