وان‌پلاس اوپن زرشکی چهارشنبه از راه می‌رسد؛ قابلیت‌های VIP حریم خصوصی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی

اقتصاد ایران: نسخه‌ی Apex Edition گوشی وان‌پلاس اوپن با رنگ جدید زرشکی و امکانات ویژه عرضه خواهد شد.

وان‌ پلاس اوپن، با وجود نزدیک‌شدن به اولین سالگرد عرضه‌اش، همچنان یکی از بهترین گوشی‌های تاشدنی موجود در بازار به‌شمار می‌رود. به‌زودی نسخه‌ی جدیدی از این دستگاه با نام Apex Edition معرفی خواهد شد که ظرفیت ذخیره‌سازی آن را دو برابر نسخه‌ی استاندارد است و علاوه‌براین از حالت VIP برای بهبود حریم خصوصی بهره می‌برد.

وان‌پلاس اوپن اواخر سال ۲۰۲۳ به‌عنوان گوشی تاشدنی بسیار جذاب برای بازار ایالات‌ متحده و سایر نقاط جهان معرفی شد. این دستگاه از طراحی باریک، دوربین‌های عالی و نمایشگرهای فوق‌العاده بهره می‌برد و همه‌ی این‌ها را با قیمتی پایین‌تر از رقیب آن زمان خود یعنی گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد ارائه می‌داد.

گوشی تاشو وان پلاس اوپن نسخه Apex Edition
OnePlus

با ورود به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴، شایعاتی مبنی‌بر اینکه وان‌پلاس اوپن در سال جاری جانشینی نخواهد داشت، قوت گرفته است. در عوض، گفته می‌شود نسخه‌ی جدیدی از این محصول در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به‌هرحال، وان‌پلاس از نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن رونمایی کرده است که فروش آن از چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد.

طبق اعلام وان‌پلاس، نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن، ظرفیت ذخیره‌سازی این گوشی تاشدنی را از ۵۱۲ گیگابایت به یک ترابایت افزایش خواهد داد. با این حال، رم گوشی وان پلاس همچنان ۱۶ گیگابایت خواهد بود. محصول مذکور همچنین از ویژگی‌های ویرایش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد.

گوشی تاشو وان پلاس اوپن نسخه Apex Edition
گوشی تاشو وان پلاس اوپن نسخه Apex Edition

نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن از VIP Mode بهره خواهد برد که درواقع حالت حریم خصوصی ویژه محسوب می‌شود و به اسلایدر هشدار اجازه می‌دهد علاوه‌بر بی‌صداکردن دستگاه، دسترسی به دوربین و میکروفون را قطع و اعلان‌ها را بی‌صدا کند. وان‌پلاس می‌گوید این ویژگی‌ها، ارتقاهای امنیتی در سطح تراشه هستند.

مقالات مرتبط:
  • ظرفیت باتری تاشدنی وان‌پلاس Open 2 ظاهراً حتی از پرچم‌داران عادی هم بیشتر خواهد بود
  • بررسی وان پلاس Open؛ «تقریبا» بهترین تاشدنی بازار

فروش نسخه‌ی Apex Edition وان‌پلاس اوپن از تاریخ ۷ آگوست (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) در رنگ جدید زرشکی آغاز خواهد شد. این محصول مثل نسخه‌ی مشکی خود، از فریم نقره‌ای و قاب پشتی چرم مصنوعی بهره می‌برد. قیمت گوشی جدید وان‌پلاس اوپن Apex Edition هنوز مشخص نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ