مراسم بزرگداشت شهید حسن سامی مقام در مسجد امام خمینی برگزار شد

اقتصاد ایران: مراسم بزرگداشت سوم و هفتم شهید تازه تفحص شده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت سوم و هفتم شهید تازه تفحص شده ارتش جمهوری اسلامی ایران سرگرد حسن سامی‌مقام صبح امروز سه شنبه در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر ناصر آراسته رئیس هیأت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر فولاد، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از فرماندهان حضور داشتند.

حجت الاسلام سید حسین قمی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به عظمت شهدا نزد خداوند، اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام به مالک فرمودند اگر رحمت واسعه الهی بر من و تو نازل شود عاقبت ما ختم به خیر خواهد شد.

وی شهادت را عاقبتی خیر برای بندگان خاص خداوند اعلام کرد و گفت: بسیاری از علما و مراجع آرزویشان این بوده که مرگشان با شهادت باشد.

حجت الاسلام حسینی قمی تصریح کرد: شهادت بزرگترین آرزوی اولیا و مجاهدان است که زندگی آنها به شهادت ختم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هجوم مأموران آلمانی به مسجد امام علی علیه السلام شهر هامبورگ آلمان اشاره کرد و گفت: مسجد امام علی (ع) که سال‌ها از مراکز دیدنی و محل اجتماع شیعیان بود توسط آیت الله بروجردی ساخته شد. این مرجع عالی قدر که خدمات بسیار گسترده‌ای کرده است حسرت می‌خورد که چرا فرصت شهادت و قیام در زمان کشف حجاب را از دست داده است، این مهم جایگاه والای شهادت را نشان می‌دهد، شهادت یک فیض عظیم است که آرزوی علما و مراجع بزرگ نیز است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ