همه مدارس استان بوشهر تحت پوشش طرح نماد قرار می‌گیرند

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد مدارس استان بوشهر تحت پوشش طرح نماد قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه سه درصد از تولید ناخالص ملی کشور را بیماری‌های غیر واگیر به خود اختصاص داده است اظهار کرد: شناخت بیماری‌های غیر واگیر برای سلامت جامعه امری مهم و ضروری است چرا که بیشترین علل مرگ‌ها در ایران مربوط به بیماری‌های غیر واگیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نظام سلامت خانواده بر اساس نظام مراقبی است، به این معنی که اگر فردی سواد سلامت لازم داشته باشد خود مراقبتی می‌کند در نتیجه نیاز به تخت‌های بیمارستانی برای بیماری‌های غیر واگیر نخواهد بود.

وی افزود: از مزایای برنامه سلامت خانواده می‌توان به ارتقای سطح سلامت خانواده، ایجاد پرونده سلامت، دسترسی و بهره‌مندی عادلانه مردم از خدمات سلامت، کارآمد کردن حمایت‌های اجتماعی، مدیریت هزینه‌های سلامت، افزایش مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به نیازهای سلامت جامعه نام برد.

پورات عنوان کرد: طرح نماد محوری‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است که برای توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های زندگی دانش آموزان در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با همکاری سازمان امور اجتماعی کشور و ۱۳ دستگاه اجرایی در حال انجام است و طبق برنامه ریزی در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد مدارس استان بوشهر تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ