تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند-معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین از استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

عباسی ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده‌اند.

عباسی یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه تلفنی و اپلیکیشن ۱۴۱ مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ