خدمات‌رسانی ۱۲۰ آمبولانس و ۱۲۰۰نیروی انسانی در کرمانشاه طی اربعین

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خدمات‌رسانی ۱۲۰ آمبولانس و ۱۲۰۰نیروی انسانی در کرمانشاه طی اربعین خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مسیر تردد زوار اربعین از استان کرمانشاه، این استان همواره سعادت میزبانی زائران اربعین حسینی را داشته است.

وی افزود: در دو سال گذشته که مرز خسروی بازگشایی شده و تردد از این مرز نیز در ایام اربعین برقرار است، سعادت بیشتری نصیب خدمتگذاران اباعبدالله الحسین (ع) در مجموعه اورژانس بوده که به زائران خدمت رسانی کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین مسأله‌ای که ممکن است امسال در اربعین با توجه به فصل گرما با آن رور به رو شویم بحث گرمازدگی زائران است.

وی ادامه داد: مجموعه اورژانس کرمانشاه با ظرفیت ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس کار انتقال بیماران در این ایام را بر عهده خواهد داشت.

قلعه سفیدی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده طی این ایام ۲ فروند بالگرد یکی در کرمانشاه و دیگری در قصرشیرین مستقر می‌شوند.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در مرز خسروی داریم حدود یک هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در مرز خسروی در بخش‌های مختلف برای خدمات‌رسانی مستقر می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره بهافتخار خادمی زائران حسینی، گفت: همکاران ما از ورودی شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی خادمی زوار را بر عهده دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ