شرایط تیم ملی فوتسال برای جام جهانی/ حریفان تا دندان مسلح هستند

اقتصاد ایران: بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است استقبال تماشاگران از مسابقات فوتسال به جذابیت لیگ برتر کمک کرده است و همچنین بر لزوم آمادگی کامل تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهار هفته از آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتسال گذشته است و در این میان برخی تیم‌ها مانند گیتی پسند، مس سونگون، پالایش نفت بندرعباس و کراپ الوند توانسته اند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و برخی تیم‌ها مانند فرش آرا و گهر زمین سیرجان نتوانسته اند آن طور که باید تا اینجای کار خودنمایی کنند.

لیگ برتر فوتسال ۲ هفته دیگر ادامه پیدا می‌کند و پس از آن، بازیکنان مدنظر کادر فنی، به اردوی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی برابر کرواسی و سپس برای حضور در جام جهانی خواهند پیوست.

محمد طاهری، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران، در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط لیگ و تیم ملی پرداخت.

وی در خصوص مسابقات لیگ برتر در ۴ هفته اخیر گفت: تا اینجای کار لیگ خوبی را شاهد بودیم و تیم‌هایی که آماده سازی بهتری در پیش فصل داشتند و بازی‌های تدارکاتی بهتری انجام دادند و زودتر و منظم تر از دیگر تیم‌ها بودند کار خود را بهتر شروع کردند و بازی‌های بهتری ارائه کرده اند. کیفیت مسابقات به طور کلی رضایت بخش بوده است و جا دارد که بهتر از این هم بشود. تیم‌هایی که کار خود را دیرتر از دیگر تیم‌ها آغاز کرده اند هم فرصت دارند در بازه ای که لیگ به دلیل اردوی تیم ملی و جام جهانی تعطیل می‌شوند عملکرد خود را بهبود ببخشند تا به شرایط مطلوب برسند.

شرایط تیم ملی فوتسال برای جام جهانی/ حریفان تا دندان مسلح هستند

طاهری ادامه داد: در این فصل تماشاگران استقبال خیلی خوبی از مسابقات داشتند و اکثر سالن‌ها پر از تماشاگر می‌شوند که نشان از محبوبیت و جذابیت لیگ دارد. در کل یک نکته مثبت در این فصل از مسابقات حضور تماشاگران است که به جذابیت بازی‌ها کمک کرده است. فوتسال در کشور ما یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، حضور لژیونرها هم کمک کرده است که جذابیت لیگ بیشتر از قبل شود. هرچند لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌های جهان است اما اسپانیا بهترین لیگ فوتسال جهان را دارد و اینکه بازیکنان ما توانسته اند در آنجا حضور داشته باشند نشان از شایستگی این بازیکنان دارد اما آمدن آن‌ها جذابیت لیگ را افزایش داده است. هرچند تیم گهر زمین سیرجان تا اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده است اما در ادامه می‌تواند به شرایط مطلوب خود برگردد.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال با کرواسی گفت: تیم ملی ایران به بازی تدارکاتی نیاز دارد. عملکرد بازیکنان در بازی‌های لیگ هرطور هم که باشد باز هم به اردوی آماده سازی نیاز است. کرواسی تیم ریشه دار و خوبی است. این تیم به لحاظ تکنیکی و فیزیکی در سطح بالایی قرار دارد و به چنین مسابقه‌ای برای آماده سازی جام جهانی نیاز بود.

طاهری در خصوص رقیبان ایران در جام جهانی گفت: فرانسه زمانی در میان تیم‌های درجه ۲ و ۳ فوتسال بود شناخت زیادی از این تیم وجود نداشت اما در سال‌های اخیر به تیمی قدرتمند تبدیل شده است و کار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به طور کلی هیچگاه در جام جهانی بازی راحت وجود ندارد و همه با آمادگی صد در صد و تا دندان مسلح به این مسابقات خواهند آمد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال گفت: در جام ملت‌های آسیا دیدیم تیم‌هایی که در گذشته حرفی برای گفتن نداشتند خود را به سطح بالایی رساندند و این مساله در جام جهانی هم وجود دارد و تیم‌ها به لحاظ فنی در سطح بالاتری قرار دارند. بازیکنان ما باید به لحاظ فنی و بدنی در بالاترین سطح به این مسابقات بروند. به نظر من تیم ملی این شایستگی را دارد که با کمک مجموعه تیم و اهالی فوتسال بتواند نتایج خوبی رقم بزند و کار سختی خواهیم داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ