عصبانیت شدید آنچلوتی از جود بلینگهام به دلیل جواب ندادن تماسش!

اقتصاد ایران: کارلو آنچلوتی پس از یک تماس ناموفق با جود بلینگهام از او عصبانی شد، اما تأکید کرد که نقش کلیدی بلینگهام در تیم با وجود جذب کیلیان امباپه تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جود بلینگهام، بازیکن ۲۱ ساله تیم فوتبال رئال مادرید، پس از یک فصل درخشان در اسپانیا که موفق به کسب قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اسپانیا شد، توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. او در این فصل شگفت‌انگیز، علاوه بر این عناوین، سومین گلزن برتر لیگ نیز شد و در ۴۲ بازی ۲۳ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد که شامل ۱۹ گل در لیگ بود.

یکی از برجسته‌ترین لحظات فصل گذشته برای بلینگهام، دو گلی بود که در پیروزی ۲ بر یک در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا به ثمر رساند.

اما با وجود همه این موفقیت‌ها، در تابستان امسال، بلینگهام دلیلی برای ناراحتی کارلو آنچلوتی فراهم کرد. آنچلوتی در تور پیش‌فصل رئال مادرید در ایالات متحده به خبرنگاران گفت: من از بلینگهام عصبانی شدم.

بنا بر گزارش رسانه« talksport»، زمانی که از آنچلوتی دلیل این ناراحتی پرسیده شد، با لبخند گفت: بله، چون به او زنگ زدم و جواب نداد. به وینیسیوس گفتم که با او تماس بگیرد و بلافاصله جواب داد. بنابراین عصبانی شدم!

امسال، تیم کهکشانی رئال مادرید با جذب کیلیان امباپه درخشان‌تر از همیشه شده است. وقتی از آنچلوتی در مورد نقش بلینگهام و تغییرات احتمالی آن با حضور امباپه پرسیده شد، او تأکید کرد که نقش بلینگهام تغییر نخواهد کرد و گفت: هیچ چیز برای او تغییر نمی‌کند. او همچنان یکی از بهترین بازیکنان ما خواهد بود و با کیفیت بالای خود از تیم حمایت خواهد کرد.

بلینگهام همچنین در فصل گذشته به فینال یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی انگلیس رسید، جایی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک برابر اسپانیا شکست خورد و برای دومین بار پیاپی در فینال یورو مغلوب شد.

پس از این مسابقات، برخی از منتقدان و هواداران در مورد عملکرد بلینگهام و سطح آمادگی او پس از یک فصل پرمشغله با رئال مادرید سوالاتی مطرح کردند. اما آنچلوتی بر این باور است که بلینگهام در یورو بسیار خوب بازی کرد و گفت: این یک نظر است اما من فکر می‌کنم بلینگهام در یورو بسیار خوب بازی کرد. انگلیس خیلی خوب بازی کرد. آنها به فینال رسیدند و به قهرمانی نزدیک بودند.

آنچلوتی افزود: بازیکنانی که عادت دارند هر ۳ روز یک بار مسابقه دهند در پایان فصل هیچ مشکلی نخواهند داشت. جود تعداد زیادی بازی کرد و سه هفته تعطیلات داشت و با شرایط بدنی خوبی بازگشت.

فصل رئال مادرید با دیدار فینال سوپر جام مقابل آتالانتا، قهرمان لیگ اروپا، در ۱۴ اوت آغاز می‌شود. پیش از آن، «لوس بلانکوس» در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل به مصاف تیم سابق آنچلوتی یعنی چلسی، خواهد رفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ