مایکروسافت: از امروز امنیت معیار اصلی سنجش عملکرد تمامی کارکنان است

اقتصاد ایران: مایکروسافت امنیت را در اولویت اصلی خود قرار داده و کارمندان خود را به رعایت آن موظف کرده است.

بنابر گزارش ورج، مایکروسافت به‌تازگی تصمیم گرفته است تا امنیت را به‌عنوان اولویت اصلی خود قرار دهد. این تصمیم مهم مایکروسافت به‌‌دلیل برخی از اتفاقات بزرگ نقض‌کننده‌ی امنیت این شرکت گرفته شده است.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، تأکید کرد که امنیت حتی از سایر ویژگی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها نیز مهم‌تر خواهد بود. این تغییر پس از انتقادهای گسترده‌ی هیئت بررسی ایمنی سایبری اعمال شده است که نیاز به بازنگری اساسی در فرهنگ امنیتی مایکروسافت را هدف قرار می‌دهد.

در سال‌های اخیر، مایکروسافت با مشکلات امنیتی متعددی مواجه شده است؛ ازجمله حملات سایبری گسترده و نقض داده‌های حساس‌. به‌عنوان یکی از شرکت‌های فناوری بزرگ جهان، مایکروسافت مسئولیت بزرگی در‌قبال حفاظت از داده‌های کاربرانش دارد.

کاتلین هوگان، مدیر ارشد منابع انسانی مایکروسافت می‌گوید: «هر فرد در مایکروسافت، باید امنیت را به‌عنوان اولویت اصلی در نظر بگیرد. در‌صورت مواجهه با تعارض، پاسخ واضح و ساده است: امنیت بالاتر از همه چیز است.»

مایکروسافت در‌حال‌حاضر از چهارچوب ابتکار آینده‌ی امن (SFI) برای محافظت بهتر از شبکه‌ها و سیستم‌های تولید و سیستم‌های مهندسی خود استفاده می‌کند. نداشتن تمرکز بر امنیت برای کارمندان مایکروسافت می‌تواند بر ارتقای شغلی و افزایش حقوق بر‌اساس شایستگی و پاداش‌ تأثیر بگذارد.

یکی از اقدامات مهم مایکروسافت در این زمینه، افزایش سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های امنیتی پیشرفته است. این شرکت قصد دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، سیستم‌های امنیتی خود را تقویت کند. همچنین، ردموندی‌های برنامه‌هایی برای آموزش و آگاهی‌بخشی به کارکنان خود در‌زمینه‌ی امنیت سایبری دارند. این آموزش‌ها به کارکنان کمک می‌کند تا با تهدیدات جدید آشنا شوند و بتوانند از داده‌های شرکت و کاربران مؤثرتر محافظت کنند.

مقالات مرتبط
  • سرقت کد منبع؛ مایکروسافت قربانی هکرهای روس شد
  • ظاهراً ویژگی خبرساز جدید ویندوز ۱۱ فاجعه‌ای امنیتی است

افزون‌براین، مایکروسافت قصد دارد تا با همکاری سایر شرکت‌های فناوری و نهادهای دولتی، استانداردهای جدیدی برای امنیت سایبری ایجاد کند. این همکاری‌ها می‌تواند به بهبود امنیت در سطح جهانی کمک و از وقوع حملات سایبری گسترده جلوگیری کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ