۳۴ پروژه طی هفته دولت در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می شود

اقتصاد ایران: قرچک- فرماندار قرچک گفت: در هفته دولت در مجموع ۳۴ پروژه در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۲۷ پروژه افتتاح و هفت پروژه کلنگ زنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران طی سخنانی گفت: شروع به کار بنده در فرمانداری قرچک مصادف با شروع فرآیند انتخابات بود و طی پنج ماه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات خبرگان رهبری و دو انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، که در تاریخ انتخابات کشور بی سابقه است.

وی گفت: این پنج انتخابات بدون هرگونه جانب داری از کاندیدای خاص و با رعایت اصل بی طرفی برگزار شد و شاهد انتخاباتی بی حاشیه و بی نقص در قرچک بودیم.

فرماندار قرچک کمک اصحاب رسانه در فرآیند انتخابات این شهرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: دوستان قبل از انتخابات، حین رأی گیری و بعد از آن در چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش فراوان داشتند.

وی سپس به اقدامات عمرانی در قرچک اشاره کرد و گفت: اجرای زیرگذر داودآباد و محمدآباد که بیش از ۱۰ سال راکد بود، با پیگیری‌هایی که انجام شد پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم طی دو الی سه ماه آینده به بهره برداری برسد و ایستگاه‌های مترو در قرچک و پله برقی‌های زیرگذرها با همکاری شهردار قرچک در حال اجرا است.

فخاری گفت: زیرگذر ولی آباد نیز از چهار متر تبدیل به هشت متر شده و در حال اجرا است.

فرماندار قرچک اجرای تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برای این پروژه ۲۰ هزار زمین تحویل آبفا جنوب شرق شده و اقدامات برای تصفیه خانه فاضلاب در حال اجرا است و در هفته دولت شاهد کلنگ زنی احداث این تصفیه خانه خواهیم بود.

وی ایجاد جاده آنتنی شهرک صنعتی به اتوبان الغدیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: امیدواریم این جاده آنتنی ۱۸ کیلومتری پاسخگوی حجم تردد در قرچک باشد.

فخاری اضافه کرد: قبل از این فرمانداری قرچک دو معاونت داشت که اکنون با ارتقا چارت معاونت عمرانی این فرمانداری راه اندازی شده و سه معاونت دارد.

۳۴ پروژه طی هفته دولت در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می شود

نماینده عالی دولت در قرچک در خصوص پروژه مسکونی سبحان نیز گفت: در حال حاضر این پروژه فقط مشکل فاضلاب دارد که با توافق وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو در حال حل این مشکل هستیم، از سویی دیگر مشکل فاضلاب گلشهر نیز پس از سال‌ها حل شد.

وی ایجاد زمین چمن مصنوعی، صدور جواز ساختمان مجموعه تأمین اجتماعی و صدور اسناد مالکیت مدارس قرچک را از دیگر اقدامات مجموعه اجرایی این شهرستان دانست و گفت: این اقدامات از اولویت‌های شورای آموزش و پرورش قرچک بود که با جلسات مکرر حل و فصل شد.

فخاری گفت: اکنون در هر نقطه شهر شاهد عملیات عمرانی شهرداری هستیم.

فرماندار قرچک گفت: در هفته دولت در مجموع ۳۴ پروژه در قرچک افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۲۷ پروژه افتتاح و هفت پروژه کلنگ زنی است.

وی این توسعه و پیشرفت را حاصل وفاق و همدلی و آرامش خاص حاکم در قرچک دانست.

در پایان این نشست خبرنگاران جنوب شرق استان تهران عکس یادگاری با فرماندار و مسئولین قرچک گرفتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ