لزوم تبیین آموزه های انقلاب اسلامی به نسل جدید و نوجوانان

اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تبیین آموزه های انقلاب اسلامی به نسل جدید و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر دوشنبه در دوره آموزشی توانمندسازی یاوران ولایت در استان با اشاره به لزوم تبیین آموزه‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید و نوجوانان، اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده سازان این کشور و ذخیره‌های انقلاب اسلامی هستند و اردوهای طرح ولایت دانش‌آموزی گامی مؤثر در تربیت این نسل به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: همکاری مجموعه بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در امور تربیتی ضروری بوده و قدم‌های خوبی نیز در استان برداشته شده است.

سردار رجبی با بیان اینکه حاضران در طرح یاوران ولایت در مسیری قدم برداشته‌اند که نخستین قدم در شروع مدیریت و تأثیرگذاری در اطراف است، تاکید کرد: باید در این راستا تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر و در رأس امور باشد.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر شهید اسماعیل هنیه وحدت شیعه و سنی را در ایران اسلامی به مردم جهان نشان داد، افزود: این آئین باشکوه نشان داد که اتحاد امت اسلام ازجمله ویژگی‌های جامعه بزرگ اسلامی است.

سردار رجبی با بیان اینکه خونخواهی و مجازات رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی قطعی است و رژیم صهیونیستی مجازات خواهد شد، اضافه کرد: امت اسلام خونخواه خون پاک شهید اسماعیل هنیه است.

طرح «یاوران ولایت» با حضور ۴۰۰ دانش آموز آذربایجان غربی آغاز شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز در این دوره گفت: در طرح «یاوران ولایت» بسیج دانش آموزی استان با استعداد ۴۰۰ نفر دانش آموز بسیجی که از این تعداد ۲۰۰ نفر خواهر و ۲۰۰ نفر برادر در قالب دو دوره ۵ روزه برگزار می‌گردد.

جهانگیر اسلام پرست، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، اظهار کرد: سازمان گسترده بسیج دانش آموزی که میلیون‌ها جوان و نوجوان مؤمن و داوطلب با علاقه مندی و استعدادهای مختلف را در برگرفته و در این راستا فرماندهی امری مهم بوده است.

وی افزود: از آنجا که در مدارس، فرماندهان واحدها از تجربیات مدیریتی کمتری برخوردارند، لذا با آموزش و میدان دادن به آنان می‌توان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی بدیل شأن برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در آینده‌ای نزدیک بهره مند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ