پروژه‌ گازرسانی به الموت ۸۶ درصد پیشرفت داشته است

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: اعتبار تمام شده در پروژه‌های الموت ۳۰۱ میلیارد ریال بوده و پروژه ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجتی پور در خصوص گازرسانی به مناطق الموت طی بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز در مناطق الموت که روز دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه الموت ۱۹۰ روستا دارد که ۱۴۱ روستا گازدار شده و ۲۴ روستا در حال گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین بیان کرد: گازرسانی به روستاهای محور ورتوان شامل ۷ روستا از جمله ورتوان موشقین، انگورازوج، سپوهین، جولاده، فلار و علین که روستای فلار و علین است در دست اجر بوده و بقیه روستاها گازدار شده‌اند.

وی بیان کرد: اعتبار تمام شده در پروژه‌های الموت ۳۰۱ میلیارد ریال بوده و پروژه ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مسوول مطرح کرد: گازرسانی به روستاهای الموت شرقی محور آتان شامل ۶ روستا آتان، هنیز، طاله، ایلان، کلایه و چوثر که روستای آنان گازدار شده و مابقی روستاها در هفته دولت گازدار می‌شوند که اعتبار تمام شده این پروژه‌ها ۴۳۵ میلیارد ریال بود و پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه مطرح کرد: گازرسانی به روستاهای پراکنده الموت غربی شامل ۸ روستا ویار، پراچان، لطر، کشرود، بازرگاه، تسکین، چنگالدشت و علندر که عملیات گازرسانی به همه روستاها در حال اجراست و اعتبار تمام شده این پروژه‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال بود و پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مسوول بیان کرد: گازرسانی به روستاهای پراکنده الموت شرقی شامل ۷ روستا آوه، جوتان، پرک، وناش بالا، وناش پایین سلیمان آباد و میانخانی که عملیات گازرسانی به همه روستاها در حال اجراست و اعتبار صرف شده این پروژه ۳۴۴ میلیارد ریال بوده و پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دو روستای تنوره و کلین را به دلیل اتمام حجم پیمان نتوانسته‌اند به اتمام برسانند تصریح کرد: در مناطقی همچون کوهین پروژه‌های گازرسانی ذیل ۳ محور و شامل ۳۵ روستا، منطقه طارم در فاز یک ۱۰۰ روستا بوده که ۷۴ روستا قابلیت گازرسانی داشته و تاکنون ۴۴ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند و ۱۳ روستا در برنامه گازرسانی قرار گرفته‌اند و در فاز دو محور چوقور ۱۸ روستا وجود دارد که ۴ روستا از نعمت گاز بهره‌مند و در الباقی روستاها پروژه گازرسانی در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ