برای مقابله با دشمن کودک‌کش رحمی نخواهیم داشت

اقتصاد ایران: قزوین- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت:استراتژی دفاع جمهوری اسلامی بر اساس آیه «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» است و در برابر دشمن خون‌خوار و کودک کش رحمی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر یوسف قربانی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای ارتش در استان قزوین که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و تبیین مسیر و یاد این شهدا جهاد تبیین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا باعلم و آگاهی این مسیر را رفته و به شهدای کربلا اقتدا کردند، افزود: شهدا با خداوند معامله‌ای پرسود کرده و نتیجه آن را نیز دیدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی عاشورایی و حسینی بود، اضافه کرد: ۴۸ هزار شهید ارتش ستاره‌ای درخشان و راهنما برای ارتش محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنان ستون‌های استوار انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: باید قدر این شهدا و خانواده‌های آنان را دانست و آرمان این شهدا را برای مردم تبیین کرد.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی دست به هر جنایت ممکنی می‌زد اما به برکت خون شهدا این مردم استوار هستند و دست خدا را در غزه می‌بینیم.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی، مبارزه گروه‌های مقاومت و عملیات وعده صادق نمایشگر هیمنه پوشالی استکبار بود و دیدیم که چگونه این رژیم در برابر این ملت شکست خورده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در تهران عنوان کرد: بدون شک خون شهید هنیه جریان مقاومت و ضد صهیونیستی را نه در جهان اسلام بلکه در دنیا تقویت خواهد کرد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی کامل هستند و مطمئن باشید که رژیم آدمکش و کودک کش از روی کره زمین محو خواهد شد.

قربانی تأکید کرد: استراتژی دفاع جمهوری اسلامی بر اساس آیه «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» است و در برابر دشمن خون‌خوار و کودک کش رحمی نخواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که امروز قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌جایی رسیده برای دفاع در برابر او ارتش‌های بزرگ دنیا باید متحد شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ