تهدید ایران ساکنان رژیم صهیونیستی را به زیرزمین‌ها هدایت کرده است

اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین گفت: تهدید رژیم صهیونیستی از سوی ایران آن‌ها را به زیرزمین‌ها هدایت کرده است و صهیونیست‌ها به فکر جان پناهی برای خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای ارتش و یادبود شهیدان بابایی و لشگری اظهار کرد: این ایام شرایط کشور به‌گونه‌ای است که پس از یک اقدام بی‌ارزش نظامی و ترور یک مهمان کشور ما دشمن از ترس انتقام ذلیل شده است و جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به دنبال پیشبرد امور است.

وی افزود: حداکثر تلاش و کوشش دشمن در ضربه زدن به‌نظام در اتفاقات چند ماه گذشته در کنسولگری سوریه و ترور مهمان عزیز ما اتفاق افتاد، موضوعی که نشانگر واقعیت‌هایی است که بر خواسته از قدرت به دست آمده از جان بر کفی شهدا است که وقتی دشمن صهیون می‌خواهد ضربه‌ای بزند آن را به مذبوحانه‌ترین شکل ممکن و کاملاً ذلیلانه رقم می‌زند.

اعلایی گفت: امروز تمامی دنیا مشاهده می‌کنند که پس از تهدید رژیم صهیونیستی از ناحیه سران کشور و مردم بزرگ ایران دشمن در چه وضعیتی قرار گرفته است و به زیرزمین‌ها پناه آورده‌اند و به فکر جان پناهی برای خود هستند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی این اتفاقات نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران است و دستاورد خون شهدایی مانند شهیدان بابایی و لشگری است و باید این قدرت به نسل جوان بیان شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در کنار داشته‌های نظامی، داشته‌های معنوی و فرهنگی ملت ایران هم از ارزش بالایی برخوردار است و به فرمایش امام خمینی (ره) ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، موضوعی که یک دستورالعمل ماندگار برای پیروزی ملت ایران است.

وی افزود: نظام شهیدپرور و سازمان رزم شهیدپرور ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر قوای نظامی ایران افتخار و امنیت را برای ایران رقم زده است و باید دست‌بوس دست‌اندرکاران این حوزه باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ