کاهش ساعت کاری ادارات لرستان در روز سه‌شنبه/ چهارشنبه تعطیل شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به کاهش ساعت کاری ادارات این استان برای فردا سه‌شنبه به علت گرمای هوا، گفت: روز چهارشنبه نیز فعالیت ادارات تعطیل اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پازوکی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تقاضا و مصرف برق استان که به ریاست استاندار لرستان شامگاه دوشنبه برگزار شد باتوجه‌به تداوم گرما و افزایش دما هوا تا پایان روز جمعه و هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان و بر اساس درخواست شرکت توزیع برق ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان در روز سه‌شنبه از ساعت ۶ تا ۱۱ و روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شد اصناف و اتحادیه‌ها و کسبه و بازاریان نیز در مدیریت مصرف انرژی همکاری و کاهش ساعت فعالیت داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، گفت: براین‌اساس بازاریان و کسبه در روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۵ عصر تعطیل هستند و از ساعت ۵:۳۰ تا ۷:۳۰ مجدد فعالیت خود را آغاز کنند و از ساعت ۷:۳۰ عصر نیز فعالیت کسبه در روز چهارشنبه تعطیل است.

پازوکی، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل صمت همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته صنایع به ۳۶ ساعت افزایش پیدا کند.

وی ضمن تشکر از صنایع استان و کسبه و بازاریان استان، گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم پیک گرما را رد کنیم و خاموشی به مصارف خانگی منتقل نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ