فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود مجددا فعال می‌شود

اقتصاد ایران: شاهرود- رئیس کل دادگستری استان سمنان از راه‌اندازی مجدد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری در نشست خبری شامگاه دوشنبه خود با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی دادگستری شاهرود از راه‌اندازی مجدد فرودگاه بین المللی شهدای این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: رایزنی‌های گسترده‌ای از سوی مسئولان ارشد استان سمنان و شهرستان شاهرود با مجموعه وزارت راه در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم به زودی شاهد نتیجه قطعی این پیگیری‌ها و برقراری مجدد پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود باشیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک در این مجموعه گفت: در سال جاری شاهد برگزاری دادگاه‌های برخط برای حضور وکلا دانشجویان رشته حقوق و علوم اجتماعی و دیگر علاقمندان به رشته حقوق هستیم.

اکبری با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک قضائی در استان سمنان بیان کرد: ۱۳ دفتر و چهار باجه ارائه خدمات الکترونیک قضائی در سراسر استان در حال خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهای قضائی هستند.

وی با بیان اینکه این دفاتر کاهش بروکراسی اداری و همچنین تسهیلگری در امور مردم را به دنبال دارد، افزود: ارتقای رضایت مردم در مجموعه دستگاه قضائی استان سمنان هدف گذاری شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین از راه‌اندازی بند بانوان در زندان شاهرود خبر داد و گفت: بازدیدهای خوبی از زندان شاهرود انجام و نسبت به رفع مشکلات به خصوص بانوان اقدام خواهد شد.

اکبری همچنین در ادامه حمایت از تولیدگران را یکی دیگر از اولویت‌های دستگاه قضائی استان سمنان برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و تسهیل اشتغال از جمله اقدامات دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه سند تحول قضائی توجه ویژه‌ای به بخش تولید و اقتصاد دارد، افزود: در دستگاه قضائی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات قابل حل واحدهای تولیدی اقدام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ