برخورد قاطع با گران‌فروشی سیمان

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد جدی و قاطع با گران‌فروشان سیمان در سطح عرضه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از بازار مصالح ساختمانی در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به افزایش خودسرانه قیمت سیمان در روزهای گذشته به دلایل مختلف، تعزیرات حکومتی به این موضوع ورود پیدا کرده تا اجازه نابسامانی در عرضه سیمان و افزایش قیمت آن را ندهد.

وی از تداوم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از بازار مصالح ساختمانی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: بازار مصالح ساختمانی اردبیل زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از بنگاه‌های فروش آهن و مصالح ساختمانی سطح شهر اردبیل بازدید شد تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

رحیمی‌آذر افزود: در این بازرسی از تعدادی واحد صنفی بازدید و وضعیت مصالح موجود و عرضه آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۱۰ بازرسی انجام شده در روزهای اخیر از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مصالح ساختمانی چهار فقره پرونده با محوریت درج نکردن قیمت و صادر نشدن فاکتور خرید تشکیل و احکام لازم نیز برای متخلفان صادر شد.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: همه روزه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت مرتب همراه با مسئولان اصناف و بازاریان انجام شده و در صورت احراز تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تهیه و عرضه سیمان با توجه به فعالیت کارخانه سیمان اردبیل در استان شرایط مناسبی دارد و کمبودها نیز در روزهای اخیر جبران شده و به هیچ وجه افزایش خودسرانه قیمت قابل قبول نخواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ