شهدای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند

اقتصاد ایران: ایلام-وزیر کشور گفت: شهدای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر روز دوشنبه در همایش بزرگ موکب‌داران، خادمان و جهادگران اربعین حسینی استان ایلام اظهار کرد: اربعین مقدمه و پیشواز ظهور امام عصر (عج) است و امام حسین (ع) همه وجود خود را برای ورود به مکتب انسان‌ساز دعوت کرده و در این میان اربعین بهترین فرصت برای اتصال به خاندان وحی است.

وی افزود: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا تمام هستی خود، خانواده و یارانش را فدا کرد تا مردم را به مسیر درست خداشناسی و تبعیت از ولایت هدایت و ارشاد کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دنیای غرب گرفتار جهالت و گمراهی شده است، ادامه داد: اوج این تباهی و ضلالت را می‌توان در زندگی بشر غربی دید که جوانان آنان در سیاهی گرفتار شده‌اند.

وی بیان کرد: مناسک اربعین، همه ادیان توحیدی اعم از مسلمان و غیرمسلمان را به خود جلب کرده و با وجود آنکه آئین بزرگ و باشکوه اربعین توسط رسانه‌های غربی سانسور شده اما به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

وحیدی یادآور شد: اربعین مسیر درست هدایت را برای انسان‌ها روشن ساخت و مردم باید با تمسک به اربعین امام حسین (ع)، راه درست را بشناسند.

وی تاکید کرد: موکب‌داری اوج عشق، کرامت و فروتنی خادمان اربعین و تکریم ارزش‌های انسانی است و همه موکب‌داران خادم مقام ولایت امام حسین (ع) هستند که همه انسان‌های آگاه و با بصیرت را دور خود جمع کرده است.

وزیر کشور اضافه کرد: موکب‌داران در کمال کرامت و افتخار خادم زائران اربعین هستند و این ایام بهترین فرصت برای تربیت، تعالی، رشد و نمو برای جوانان و نوجوانان است. موکب‌داران باید جوانان و نوجوانان را در این مقطع جذب کنند.

وی افزود: خاصیت موکب‌داری اربعین این است که بدون محدودیت همه انسان‌ها را جذب می‌کند و موکب‌داران خالق صحنه‌های زیبایی در خدمتگزاری به زائران هستند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب انسان‌ساز عاشورا است، ادامه داد: شهدای ایران اسلامی و جبهه محور مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند و با شهادت هر سردار و سربازی یک رزمنده دیگر جایشان را پر می‌کند و جبهه حق هیچگاه خالی از سربازان و سرداران جسور و شجاع شهادت طلب نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ