مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت‌ها مسائل جامعه را روشنگری کنند

اقتصاد ایران: ساوه -معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت های خود به بیان مسائل روز پرداخته و روشنگری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهزاد محمدی عصر دوشنبه در همایش بزرگ تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است چرا که در تقابل حق و باطل قرار داریم از این رو در عصر کنونی، خداوند از منظر پست، مقام و فرزند، ما را مورد آزمون قرار داده است و باید نسبت به این مسأله هوشیار باشیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همگان محبان اهل بیت (ع) هستیم از این رو سکوت در برابر ظلم به منزله مشارکت در قتل است.

حجت الاسلام محمدی گفت: این مهم مطرح می‌شود هیأت‌های مذهبی، جای سیاست نیست اما یکی از وظایف هیأت‌ها، علاوه بر تلاش در برافراشته شدن علم اهل بیت (ع) و روشنگری وقایع روز جامعه است.

حجت الاسلام محمدی گفت: مداحان باید توطئه‌هایی که بر علیه اسلام، تشیع و قرآن کریم می‌شود را شناسایی کنند.

وی افزود: مقاومت مردم یمن و غزه زیر آتش آل سعود همان شعار امام حسین (ع) در پذیرش مرگ با عزت است بنابراین ما ملت امام حسین (ع) هستیم و نمی‌توانیم نسبت به مظلومیت غزه و یمن و سایر امت‌های اسلامی بی توجه باشیم.

وی با بیان اینکه مداحان باید در اشعار، اذکار و ذکر مصیبت‌های خود به بیان مسائل روز پرداخته و روشنگری کنند، افزود: به برکت ولایت فقیه، ایران اسلامی با اقتدار مسیر خود را ادامه می‌دهد و اسرائیل لحظه‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ