محورهای ورودی آب‌پخش بهسازی می‌شود/ ایجاد سالن اجتماعات جدید

اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار آب‌پخش از بهسازی معابر و توسعه فضای سبز این شهر خبر داد و گفت: محورهای ورودی آب‌پخش بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جماعتی عصر دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت ورودی‌های شهر آب‌پخش اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به تعریض و نصب سیستم روشنایی در ورودی شمالی آب‌پخش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آب‌پخش شهر نخل است، تلاش شده که با کاشت نخل در ورودی شمالی آب‌پخش، زمینه توسعه فضای سبز این قسمت فراهم شود.

شهردار آب‌پخش از ایجاد سیستم روشنایی در محور جنوبی شهر نیز خبر داد و بیان کرد: احداث شبکه آبیاری و توسعه درخت‌کاری از دیگر اقدامات در این ورودی است. تندیس سردار شهید کرامت نیز در این ورودی نصب خواهد شد.

تقویت ماشین‌آلات

وی از برنامه‌ریزی و تلاش برای رفع ضعف‌های خدمات شهری خبر داد و اضافه کرد: در این راستا یک دستگاه جاروی مکانیزه خریداری شده و دستگاه پرس زباله نیز اضافه شد. ۲ دستگاه نیسان خریداری و یک نیسان قدیمی هم اورهال شده است.

جماعتی از خرید یک دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی خبر داد و افزود: به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز با یک شرکت خدماتی قرارداد بستیم تا زمینه توسعه خدمات در این حوزه افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای ۲۴ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر آب‌پخش تاکید کرد: در فازهای دوم و سوم نیز تعداد دیگری از خیابان‌های شهر آب‌پخش آسفالت می‌شوند.

پیشرفت ۲۰ درصدی بلوار نخلستان

شهردار آب‌پخش از اجرای هفت هزار متر مربع کانیوو در معابر شهر بوشهر خبر داد و گفت: اجرای بلوار نخلستان یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که تملک انجام شده و پروژه دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی از حفظ و گسترش فضای سبز شهری خبر داد و افزود: طرح مرمت و بازسازی پارک خضرا تعریف شده و با احیای این پارک هفت هکتاری زمینه توسعه و تقویت فضای سبز فراهم می‌شود.

ایجاد سالن اجتماعات جدید

جماعتی از اجرای ۶ کیلومتر جدول‌گذاری و ۴.۵ کیلومتر کانیوو گاری در معابر شهر خبر داد و افزود: ساماندهی کانال آب در سطح شهر، اجرای طرح توسعه ساختمان اداری شهرداری، از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات و کمبودهای مهم شهر آب‌پخش نبود سالن اجتماعات بود که یک سالن ۵۰۰ نفری طراحی شده است که با اجرای آن این نقیصه رفع خواهد شد.

شهردار آب‌پخش دیگر برنامه‌های شهرداری را احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله قلایی، ساماندهی سایت پسماند، احداث جاده سلامت، ایجاد مجموعه فرهنگی و ورزشی در محله بهرام‌آباد و… دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ