قتل واقعه در شهر بوشهر در کمتر از ۲۴ ساعت کشف شد

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف قتل واقعه در شهر بوشهر توسط کارآگاهان جنایی در همکاری با مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به دنبال اطلاع پلیس از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در نیمه شب روز جمعه دوازدهم مرداد ماه در شهر بوشهر بلافاصله کارشناسان حفظ و بررسی صحنه و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر در صحنه حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: در بررسی اولیه مشخص می‌شود که جوانی با هویت معلوم با استفاده از سلاح گرم با شلیک ۲ گلوله به قتل رسیده و با انجام تحقیقات میدانی و دنبال کردن موضوع سرانجام هویت مرتکبین این جرم خشن شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که توسط کارآگاهان صورت گرفت و از همه مهم‌تر همکاری بزرگان خانواده، هر ۲ نفر متهم پرونده خود را به پلیس معرفی و ضمن اقرار به ارتکاب این بزه با انگیزه اختلاف قبلی سلاح به کار رفته ضبط و قتل واقعه در کمتر از بیست و چهار ساعت کشف شد.

سرهنگ سهرابی ضمن تشکر از همراهی و همکاری صورت گرفته در کشف این جرم خطرناک در تکمیل این خبر اضافه کرد: احترام به قانون و مقررات از جمله حمل نکردن سلاح گرم و سرد غیرمجاز توسط جوانان و حل اختلافات از طریق گفتمان و مراجع قانونی و از همه مهم‌تر افزایش تاب تحمل و سعه صدر می‌تواند در کاهش جرایم خشن و مهمه مؤثر واقع شود.

سرهنگ سهرابی با اعلام کشف همه قتل‌های واقعه در سال جاری در سطح استان با روش علمی و کارآگاهی تاکید کرد: پلیس استان در اجرای خواسته و انتظار به حق شهروندان با جدیت و در لحظه کشف وقوع جرایم خشن و مهمه را رصد و دنبال خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ