«فن خطابه» ویژه مبلغان مدارس علمیه خواهران اردبیل برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل از برگزاری دوره تکمیلی «فن خطابه» ویژه مبلغان مدارس علمیه خواهران اردبیل خبر داد.

مه‌لقا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وقتی کمی ذهن و افکارمان به رسالت کسوت مقدس طلبگی سمت و سو پیدا می‌کند، ناخودآگاه مسئولیت تبلیغ این حاملان پیام دین را به یاد می‌آوریم که آنها سخنوران عرصه دین بوده و انتظارات خاصی از آنها را در ذهنمان ترسیم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه در برهه‌ای از زمان به سر می‌بریم که مردم دنیا به شدت نیازمند تبیین رویدادهای دینی به ویژه سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند تا با تقویت قدرت فهم و استنباطشان، توانایی تشخیص جبهه حق از باطل در زمان‌های حساس را داشته باشند و این به‌عنوان یکی از رسالت‌های طلاب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به فرمان جهاد تبیین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب گفت: ما باید با مطالعه، سپری کردن دوره‌های مختلف تبلیغی و… خود را به لحاظ علمی به گونه‌ای مسلح کنیم که آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه توطئه جنگ نرم دشمنان را داشته باشیم.

حسن‌زاده افزود: باید مردم را از نقشه‌های خانمان‌سوز غرب که تار و پود نهاد مقدس خانواده را نشانه گرفته، آگاه کنیم که در این صورت به فرمایش رهبرمان نیز جامه عمل پوشانده‌ایم.

معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور، ما دوره تکمیلی «فن خطابه» را ویژه حدود ۹۰ نفر از مبلغان مدارس علمیه خواهران اردبیل به مدت سه روز با ارائه استاد حجت‌الاسلام محمدرضا شیخ طادی در محل مدرسه علمیه الزهرا (س) اردبیل اجرا می‌کنیم که مرحله مقدماتی این دوره در سال ۱۴۰۱ اجرا شده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ