برد پر گل پرسپولیس مقابل تیم ترکیه‌ای

اقتصاد ایران: پرسپولیس در یک دیدار دوستانه حریف ترکیه‌ای خود را پنج بر دو شکست داد.

خبرورزشی: پرسپولیس دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه را مقابل یک تیم از سطح دوم لیگ ترکیه (بیکوز اسپور) برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع شاگردان گاریدو به پایان رسید.

گل های پرسپولیس در این مسابقه را خدابنده‌لو، آل‌کثیر، عنایت‌زاده، صحرایی و علیپور به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: آلکسی گندوز - مرتضی پورعلی‌گنجی - گئورگی‌ گولسیانی - علیرضا عنایت‌زاده - یعقوب براجعه - سمیر حبوباتی - سینا اسدبیگی - محمد خدابنده‌لو -  سهیل صحرایی - اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.
 

نیمه اول

دقیقه ۲: شوت محکم محمد خدابنده‌لو از پشت محوطه جریمه با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸: پس از دفع حمله حریف و روی پاس عمقی بلند گولسیانی، خدابنده‌لو با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با یک بغل پا به راحتی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۴: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که پس از کار کوتاه روی این ضربه، سانتر سینا اسدبیگی به داخل محوطه جریمه با ضربه سر گولسیانی از بالای دروازه به بیرون رف

دقیقه ۱۹: داور پشت محوطه جریمه بیکوز اسپور برخورد روی خدابنده‌لو را خطا تشخیص داد. عیسی آل‌کثیر پشت توپ قرار گرفت و از فاصله ۲۵ متری و با یک شوت زیبا، مستقیما ضربه ایستگاهی را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۲۸: حرکت ترکیبی خوب سرخپوشان با یعقوب براجعه شروع و با پاس آل‌کثیر به اسدبیگی ختم شد که شوت زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: حرکت عرضی خوب ارونوف پشت محوطه جریمه با پاس عمقی او برای عنایت‌زاده همراه شد که او در موقعیت تک‌به‌تک گل سوم تیم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۵: این بار پاس عمقی پورعلی‌گنجی در گوشه محوطه جریمه حریف به صحرایی رسید که او بعد از ورود به محوطه با یک شوت دقیق گل چهارم را هم زد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: تیم حریف بعد از گرفتن یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس، با ارسال خطرناک و یک ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه ۵۷: شوت محکم علیپور را گلر حریف برگشت داد و توپ ریباند را هم عنایت‌زاده به دست دروازه‌بان کوبید تا بازی با همان نتیجه ۴-۱ ادامه پیدا کند.

دقیقه ۵۹: سعید صادقی و محمدمهدی احمدی به جای علیرضا عنایت‌زاده و یعقوب براجعه وارد زمین شدند.

دقیقه ۶۱: روی پاس عمقی حریف پشت دفاع پرسپولیس مهاجم بیکوز اسپور با گندوز تک‌به‌تک شد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۴: ابوالفضل بابایی و محمد بادپا به جای محمد خدابنده‌لو و سینا اسدبیگی به میدان آمدند.

دقیقه ۷۰: توپ‌ربایی خوب علیپور باعث شد با دروازه‌بان حریف تک‌به‌تک شود اما شوت زمینی او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: پاس عمقی بلند گولسیانی به سعید صادقی رسید و او هم با یک پاس رو به جلو توپ را به علیپور رساند که این بار مهاجم پرسپولیس توپ را به گل پنجم تیم تبدیل کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ