گلایه‌ها را به جان می‌خریم/ هیچ پولی بابت VAR نگرفتیم

اقتصاد ایران: رییس فدراسیون فوتبال پس از انتقاد یکی از پیشکسوتان داوری گفت: از گلایه هایی که می شود خوشحالم و باید بگویم جامعه داوری ما پاک است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مراسم تجلیل از داوران استان تهران گفت: هیچ‌گونه اغماضی در مورد خطا و فساد نداریم. هر کسی مدرک و سند درباره داوران بیاورد، مصمم به برخورد هستیم. بدنه داوری پاک و تمیز است. پولی که داوران می‌گیرند قابل مقایسه با هیچ بخشی از فوتبال نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: قبول دارم میزان پرداختی ما بسیار کم است و واقعاً کمترین مبلغ پرداختی را به قشری می‌دهیم که فشار زیادی راهم تحمل می‌کنند. همچنین یک دستگاه VAR بامداد فردا وارد ایران می‌شود و بقیه دستگاه‌ها هم وارد خواهند شد.

در همین لحظه، یاسر همرنگ پیشکسوت داوری فوتبال کشور که بین افراد حضور داشت نسبت به روند نامطلوب داوری انتقاداتی را وارد کرد و عنوان داشت: من ۲۵ سال است داوری می‌کنم اما جمع دریافتی‌هایم به ۵۰۰ میلیون تومان در تمام این سال‌ها نرسیده است. چرا جمع پرداختی به تمام داوران باید ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان باشد که اندازه بازیکن درجه سوم فوتبال هم نیست.

او ادامه داد: جلوی مصاحبه داوران را می‌گیرید و حق کوچک‌ترین دفاع به آنها نمی‌دهید. پوشاک داوران نسبت به البسه بازیکنان متفاوت است. آقای تاج درباره داوری به شما مشورت‌های اشتباه داده می‌شود.

همین موضوع با واکنش تعدادی از مدیران فدراسیون روبرو شد اما تاج خواست تا همرنگ تمام صحبت‌هایش را انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس عنوان کرد: با صحبت‌های مربوط به کمترین حقوق به داوران کاملاً موافقم اما ایمان دارم جامعه داوری جزو شریف‌ترین هاست. گلایه‌های اینچنینی را به جان می خریم و اتفاقاً همین بحث‌ها باید اینجا مطرح شود. از حرف این داور گلاینه‌مند خوشحال هستم زیرا جایی که نتوان به آن انتقاد کرد نمی‌توان احترام گذاشت. جای این گلایه‌ها نیز همین جا است.

وی افزود: برخی از کارهای سخت‌افزاری ساده نیست زیرا مبتلا به فقط بخش داوری است. هنوز نتوانسته‌ایم برای استفاده از VARپولی از دولت بگیریم. وزیر خیلی پیگیر کار است اما خودمان هم بدون توجه به این موضوع مشغول ورود دستگاه‌های VAR هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ