آوج آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است

اقتصاد ایران: قزوین- فرماندار آوج با بیان اینکه این شهرستان آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم به بیش از ۲۰۰ هزار نفر خدمات ارائه بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید زرگر بعد از ظهر دوشنبه در دومین جلسه ستاد اربعین این شهرستان برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) را از برکات انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: امروزه این مراسم به یکی از عرصه‌های نمایش اقتدار شیعیان جهان تبدیل شده است و شاهدیم که نوعی پیوند عمیق دینی که نشأت گرفته از واقعه کربلاست، دل‌ها را به هم نزدیک کرده است.

زرگر افزود: پذیرایی از جمعیتی قریب به ۲۰۰ هزار نفر از زائران در ایام اربعین در شهرستان آوج افتخارآمیز است و امسال هم مانند سال‌های گذشته با برپایی موکب‌های متعدد میزبانی شایسته از زوار حسینی را دنبال خواهیم کرد و آمادگی میزبانی و ارائه خدمات مانند سال گذشته به بیش از ۲۰۰ هزار نفر وجود دارد.

فرماندار آوج گفت: این شهرستان در مسیر اصلی تردد زائران از چندین استان است و اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته باعث شده این دیار به دروازه اربعین استان تبدیل شود

محمد خورشیدی دبیر ستاد اربعین استان هم در این جلسه گفت: طبق دستورالعمل اعلامی از سوی ستاد اربعین کشور، شعار مراسم امسال کربلا طریق الاقصی تعیین گردیده و ضرورت دارد در این زمینه کار ویژه صورت گیرد.

وی افزود: باید فضاسازی شهری به‌خصوص در ورودی‌ها به‌گونه‌ای باشد که حس معنوی به زائران عزیز دست بدهد و مسیر تردد زائران کربلا رنگ و بوی امام حسین (ع) بگیرد.

این مسؤول افزود: در نقاط مختلف استان و به‌ویژه در مسیرهای مواصلاتی موکب‌هایی توسط خادمان برپا خواهد شد تا بتوانند خدمات شایسته‌ای به زائران داشته باشند.

گفتنی است دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان آوج به ریاست زرگر فرماندار آوج و با حضور ائمه جمعه شهرستان، خورشیدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد اربعین استان، فرماندهان انتظامی و نظامی، هیئت امنای مواکب سیدالشهدای (ع) آوج و قمر بنی‌هاشم (ع) آبگرم، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ