گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین محکم رزمندگان جنین

اقتصاد ایران: رزمندگان مقاومت در کرانه باختری توانستند نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را در کمین محکم خود گرفتار کنند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

سرایاالقدس، گردان جنین اعلام کرد که رزمندگانش با نظامیان صهیونیست که به جنین یورش برده بودند، مقابله کرده و آنها را به رگبار بستند  که تلفاتی به آنها وارد شد.

منابع فلسطینی هم گزارش دادند که ادوات زرهی صهیونیست، در جریان حمله به جنین، عمدا از روی خودروهای شهروندان فلسطینی عبور کردند که به زخمی شدن دستکم دو نفر منجر شد.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی از مقابله رزمندگانش با نظامیان صهیونیست در جنین خبر داد که امروز به این شهر واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

این گروه مقاومت اعلام کرد که رزمندگانش وارد درگیری های شدیدی با نظامیان صهیونیست شده و آنها را با گلوله و بسته های انفجاری هدف قرار می دهند که در نتیجه تلفاتی به آنها وارد شده است.

گردان جنین سرایاالقدس نیز اعلام کرد که رزمندگانش همچنان به منفجر کردن بسته های انفجاری در برابر ادوات نظامی ارتش متجاوز صهیونیستی در محورهای نبرد در جنین ادامه می دهند و تلفاتی به آنها وارد کردند.

منابع فلسطینی در جنین گفتند که چند شهروند به ضرب گلوله نظامیان متجاوز در جنین زخمی شدند.

گردانهای شهدای الاقصی در جنین اعلام کرد که رزمندگانش توانستند یک یگان پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در محور السیباط در کمین محکم خود گرفتار کرده و آنها را با گلوله و بسته های انفجاری هدف قرار دهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی که به شهر جنین در کرانه باختری یورش برده اند، با زره پوش خود یک زن فلسطینی را در جنین واقع در کرانه باختری زیر گرفتند.

در همین حال منابع خبری گزارش دادند که یک فروند بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی با فرود آمدن در ایست جلمه، نظامیان صهیونیست را که در کمین ترکیبی مقاومت زخمی شدند، تخلیه کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ