احداث ۱۳۰۰ کیلووات نیروگاه خورشیدی توسط اوقاف استان اصفهان

اقتصاد ایران: اصفهان -معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یک هزار و ۳۰۰ کیلووات نیروگاه خورشیدی با ارزش ۱۷ میلیارد تومان توسط اوقاف اصفهان احداث شده است.

امیرحسین اسماعیل‌پور در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها و ارزش افزوده ایجاد شده در بقاع متبرکه و موقوفات اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده شامل خرید زمین و احداث مجموعه‌های گردشگری و تفریحی، نیروگاه خورشیدی و مجمتع‌های مسکونی، تجاری و اداری بوده است.

وی با اشاره به ارزش افزوده ایجاد شده از طریق خرید زمین عنوان کرد: خرید زمین به وسعت پنج هزار متر مربع با ارزش افزوده بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به بازسازی و بهره‌برداری از شش کاروانسرا در استان اصفهان بیان کرد: مرمت و بازسازی مجموعه‌های تفریحی و گردشگری با راه‌اندازی شش کاروانسرا با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ارتباط با ایجاد نیروگاه خورشیدی تصریح کرد: یک هزار و ۳۰۰ کیلووات نیروگاه خورشیدی با ارزش ۱۷ میلیارد تومان احداث شده که در حال حاضر بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان ارزش دارد و ۲۳ میلیارد تومان نیز ارزش افزوده داشته است.

اسماعیل‌پور با اشاره به احداث مجموعه‌های مسکونی، تجاری و اداری عنوان کرد: دو هزار و ۵۰۰ متر مربع مجتمع مسکونی با کمک بخش خصوصی احداث شده که ارزش افزوده حاصل، ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: همچنین چهار هزار متر مجتمع اداری و تجاری نیز با ارزش افزوده بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان ایجاد گردیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ