پزشکیان این فرد را به عنوان وزیر بهداشت معرفی می‌کند

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با رئیس جمهور از قول دکتر پزشکیان برای رفع مشکل رسوب کالاهای سلامت محور و مواد غذایی در گمرک خبر داد و گفت: رئیس جمهور تاکید کرد فردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می‌کند که توان اجرای قانون، سیاست های ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با رئیس جمهور از قول دکتر پزشکیان برای رفع مشکل رسوب کالاهای سلامت محور و مواد غذایی در گمرک خبر داد و گفت: رئیس جمهور تاکید کرد فردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می‌کند که توان اجرای قانون، سیاست های ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد.

سلمان اسحاقی در گفت‌وگویی درباره نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مسعود پزشکیان گفت: اعضای کمیسیون دغدغه‌های کلان کشور را در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رئیس جمهور که سابقه عضویت بیست ساله در کمیسیون بهداشت را دارد مطرح کردند.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید کرد فردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می کند که توان اجرای قانون، سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد و اعتقاد ایشان نیز بر همین موضوع است و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه هفتم باید اجرا و عملیاتی شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دوازدهم ادامه داد: دکتر پزشکیان تاکید کرد نباید در این رابطه سلیقه ای عمل و برخورد کرد و یکی از دلایل مشکلات کشور بی ثباتی مدیران است؛ بنابراین وزیر بهداشت باید توانایی اجرای قوانین بالادستی را داشته باشد؛ همچنین اجرای پزشک خانواده مورد تاکید قرار گرفت و یادآور شد اگر پزشک خانواده به صورت کامل و جامع و بدون عیب و نقص اجرا شود شاهد عدالت در سلامت خواهیم بود.

اسحاقی یادآور شد: از آنجایی که بانک‌ها، وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها همکاری مناسب را برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارند بنابراین اعضای کمیسیون بر ضرورت اجرای کامل این قانون تاکید کردند همچنین عدالت در سلامت نقطه مشترک کمیسیون و رئیس جمهور بود و تاکید شد که باید بستری را فراهم کرد که همه مردم به صورت عادلانه و دور از هر گونه تبعیض از حوزه درمان و سلامت کشور بهره‌مند شوند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: وجود ۶۰ درصد پزشکان متخصص در ۵ کلانشهر یکی از موضوعات تبعیض آمیزی بود که به آن اشاره شد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور پس از اظهارات اعضای کمیسیون در مورد تعلل سه ساله برای ترخیص ۱۷ میلیون دلار کالای سلامت محور در گمرک، تاکید کرد که این مهم را در نشست سران قوا مطرح و برای ترخیص مواد اولیه دارویی، داروها، تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت محور و مواد غذایی از ظرفیت سران قوا استفاده خواهم کرد.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ