واکنش حماس به جنایت فجیع تل آویو علیه پیکرهای شهدای فلسطینی

اقتصاد ایران: جنبش حماس اعلام کرد: رژیم اشغالگر امروز بیش از ۸۰ پیکر شهید را در حالت تجزیه کامل بدون امکان تعیین هویت آنها تحویل داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس به تحویل پیکر هشتاد فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تاکید کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در تحویل بیش از ۸۰ پیکر شهدای فلسطینی در حالت تجزیه کامل، نشان دهنده سطح بی سابقه جنایات این رژیم است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تحویل اجساد متلاشی شده بیش از ۸۰ شهید فلسطینی توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی که تعیین هویت آنها ممکن نیست، وحشی‌گری ارتش نازی صهیونیستی و اوج جنایات بی‌سابقه آن در تاریخ بشریت در زمینه قتل و کشتار غیرنظامیان در بیمارستان‌ها و مراکز اسکان آوارگان و ربودن اجساد شهدا، نبش قبور و انتقال اجساد شهدا به مراکز صهیونیستی را می‌رساند.

در این بیانیه آمده است که این جنایات فجیع در راستای جنگ نسل‌کشی وحشیانه و تلاش‌های رژیم فاشیستی صهیونیستی برای نابودی تمامی نشانه‌های حیات در غزه از طریق ارتکاب جنایات وحشیانه و مضاعف نمودن درد و رنج‌های خانواده‌های شهدا و مفقودین که به دنبال کشف سرنوشت فرزندانشان یا دفن شایسته آنان هستند، انجام می‌گیرد.

حماس تاکید کرد که جامعه جهانی باید با محکوم کردن این جنایات موضعی واضح و روشن در برابر آن اتخاذ کند و در تلاش برای بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی به خاطر این جنایات غیر انسانی و فجیع باشد.

رژیم اشغالگر امروز پیکر ۸۰ نفر شهید فلسطینی مدفون در خان یونس را تحویل دادند.ارتش اشغالگر صهیونیستی از ماه‌ها پیش اجساد این شهدا را ربوده و خانواده‌هایشان را از وداع با آن‌ها و دفنشان محروم کرده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ