رسیدگی به فعالیت تاکسیران‌ها و مسائل ترافیکی فرودگاه مهرآباد

اقتصاد ایران: طی نشست مشترک فرمانداری و سازمان تاکسیرانی ضمن رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان بر لزوم ضرورت برنامه‌ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی و پیاده‌سازی برنامه هماهنگ جهت تسهیل رفت و آمد مسافران تاکسی فرودگاه مهرآباد تأکید شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست بررسی مسائل ترافیکی و فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد به ریاست بشیری؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و با حضور سالاری؛ معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرودگاه، مالکی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد.

در این نشست، بشیری؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می‌شود.

وی، حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه را از دیگر موضوعات مهم دانست و افزود: لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

شادی مالکی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز آمادگی شهرداری تهران را در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام و اظهار امیدواری کرد که با طرح‌ریزی انجام شده، برنامه‌‌های عمرانی و اجرایی آن آغاز شود.

در این نشست بر لزوم اجرای برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد، تلاش برای ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی‌داران فرودگاه مهرآباد، اهمیت تامین و تقویت زیرساخت‌های موجود سازه‌های موقت و ثابت همچون نصب سایه‌بان در محل جایگاه تاکسی‌های فرودگاه، اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی‌داران فرودگاه مهرآباد، توجه به نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی‌های فعال فرودگاه نیز در برنامه‌ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی تأکید شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ