نقشه جامع آبرسانی بوشهر تدوین می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- شهردار بندر بوشهر با تاکید بر تسریع در پروژه‌های سرمایه‌گذاری گفت: نقشه جامع آبرسانی بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرداری بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت فانوس دریایی و پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری نظیر هتل درخور نام بندر بوشهر، تاکید کرد: خوشبختانه مراحل ساخت فانوس دریایی با رعایت نکات ایمنی، سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم که این پروژه هرچه سریع‌تر با بهترین کیفیت به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین بر راه‌اندازی ستاد تسهیلات سفر و بررسی شرایط اسکان مسافران تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع و کاهش امکانات نسبت به سال گذشته، این مهم باید هرچه سریع‌تر پیگیری شده و شرایط لازم برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شود.

شهردار بوشهر همچنین به پیگیری کارت پارک و کارت بلیت اشاره کرد و خواستار رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع سد معبر شد.

حیدری در حوزه فضای سبز، نیز با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: نقشه جامع آبرسانی فضای سبز باید هرچه سریع‌تر تدوین شده و کلینیک گیاه‌شناسی و مرکز پژوهشی فضای سبز راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: همچنین باغ بوشهری با کاشت و معرفی گونه‌های بومی بوشهر ایجاد شود.

شهردار بوشهر همچنین به برنامه‌های دیگر شهرداری اشاره کرد و گفت: روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، نورپردازی پارک‌ها و معابر، احیای پارک‌ها، تقویت نیروهای کارگری و نظارت بر پروژه‌ها از دیگر اولویت‌های ما هستند.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای دقیق و سریع این پروژه‌ها گفت: همچنین دیوارنگاره‌ها با استفاده از طرح‌های بومی و مفهومی اجرا شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ