جدال زودهنگام دختران ایران: ناهید و کیمیا رخ در رخ هم

اقتصاد ایران: همانطور که پیش‌بینی می شد ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در دور نخست المپیک با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

ورزش سه: رقابت‌های تکواندو در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در کاخ «گرند پله» شهر پاریس آغاز می شود. در این دوره از مسابقات ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور دنیا در چهار وزن مردان و چهار وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

جلسه فنی و قرعه‌کشی این دوره از مسابقات عصر امروز برگزار شد و تکواندوکاران حاضر در پاریس رقبای خود را شناختند.

* بر اساس برنامه اعلام شده چهارشنبه ۱۷ مردادماه در روز نخست تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان به مصاف هم خواهند رفت که مبینا نعمت‌زاده نماینده ایران در وزن ۴۹- کیلوگرم می‌باشد. نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۱۷ تکواندوکار حضور دارد، دور نخست به مصاف «تاو میشله» از لسوتو می‌رود. وی در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه اسپانیا و اروگوئه می‌رود.

* پنجشنبه ۱۸ مردادماه در روز دوم مسابقات تکواندو، رقابت‌های اوزان ۵۷- زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم در مبارزه نخست خود به دیدار «کیمیا علیزاده» از بلغارستان خواهد رفت. کیانی در صورت برتری باید با برنده مبارزه آمریکا و تونس پیکار کند. در این وزن ۱۶ تکواندوکار به رقابت خواهند پرداخت.

* جمعه ۱۹ مردادماه مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌رود. مهران برخورداری در قسمت بالای جدول وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا به مصاف «جسوربک جایسانوف» از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری باید با یکی از تکواندوکاران قزاقستان، مالی یا ایتالیا مبارزه کند. نماینده ایتالیا «سیمونه آلیسو» نفر یک رنکینگ جهانی می‌باشد. در این وزن ۱۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد. مسابقات وزن ۶۷- کیلوگرم زنان نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

* شنبه ۲۰ مردادماه هم در روز پایانی مسابقات تکواندو آرین سلیمی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان کار خود را از پیکار با «نیکیتا رافائلوویچ» از ازبکستان آغاز می‌کند. سلیمی در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف برنده مکزیک و تیمور شرقی خواهد رفت. این وزن هم ۱۷ تکواندوکار حضور دارند. تکواندوکاران وزن ۶۷+ کیلوگرم زنان نیز در همین روز به روی «شیهاپ چانگ» خواهند رفت.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ