آتش سوزی در دوغارون مهار شد

اقتصاد ایران: مشهد- آتش سوزی گسترده ای که ظهر امروز در مرز دوغارون آغاز شده بود پس از ۲ ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر دوشنبه چهار دستگاه خودروی ترانزیتی در محوطه گمرک مرزی دوغارون دچار حادثه آتش‌سوزی شد که بلافاصله نیروهای مردمی و آتش نشانان برای مهار آن دست به کار شدند.

علیرغم اینکه علت حادثه مشخص نبوده و در دست بررسی است، همان ابتدا حادثه تخلیه سایر کامیون‌ها از محوطه گمرک انجام شد تا حریق گسترده‌تر نشود و پس از ۲ ساعت تلاش آتش نشانان حریق مهار شد.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد در این خصوص گفت: ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه ظهر امروز سه تانکر ایرانی و یک تانکر افغانستانی به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دچار حریق شدند.

محمدرضا رضایی افزود: آتش‌سوزی گسترده ناشی از تانکرهای سوخت در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون منجر به توقف ترددهای ناوگان حمل و نقل و تعطیلی گمرک، بازارچه مرزی و هرگونه فعالیت در این مرز شد.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط، گمرک، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، بازارچه مرزی و ناوگان حمل و نقل فعالیت خود را متوقف و کارکنان منطقه را ترک کردند، تصریح کرد: دود ناشی از این آتش سوزی تا شعاع ۱۸ کیلومتری تایباد قابل رویتبود که به منظور اطفا این حریق خودروهای آتش نشان از ایستگاه‌های هرات و تایباد به محل اعزام شدند.

معاون فرماندار تایباد با اشاره به اینکه پس از ۲ ساعت حریق مهار شد، بیان کرد: هم اینک نیروهای آتش نشانی در حال لکه‌گیری محل حادثه هستند، میزان خسارت وارده به تانکرهایی که دچار آتش‌سوزی شده بودند، ۱۰۰ درصد است و تا حدی هم به جایگاه سوخت‌گیری در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خسارت وارد شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ