مشکل آب آشامیدنی مردم نظرآباد رفع شد

اقتصاد ایران: کرج- با بهره برداری از مخزن پنج هزار متر مکعبی آب آشامیدنی در نظرآباد مشکلات چندین ساله مردم این شهرستان برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حدادی نماینده مردم شهرستان نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره برداری از طرح‌های آبرسانی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: با مشارکت شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان البرز و با هدف برخورداری مردم شهرستان نظرآباد از آب سد طالقان و همچنین تأمین آب شرب پایدار در منطقه، طرح افتتاح و وارد مدار بهره برداری شد.

حمیدرضا نامداری مدیر عامل آبفای استان البرز نیز گفت: طی این مراسم، یک باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۵ هزار مترمکعب و ۲ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال آب به بهره برداری رسید با بهره برداری از این طرح شاهد افزایش ظرفیت تولید و توزیع آب در منطقه به میزان ۱۰۰ لیتر بر ثانیه هستیم.

استاندار البرز نیز در حاشیه بهره برداری گفت: با توجه به اقدامات جهادی و پیگیری‌های صورت گرفته برای ارتقای زیرساخت‌های تأمین آب استان، امسال با کمترین تنش آبی در البرز مواجه بودیم.

مجتبی عبداللهی گفت: انتقال آب سد طالقان به مدول دوم تصفیه خانه شهرمهستان با گنجایش ۱۱۰ لیتر بر ثانیه و ۱۶ کیلومتر لوله گذاری تا نظرآباد با هدف تکمیل این طرح صورت پذیرفت.

وی افزود: انتقال آب سد طالقان به شهر اشتهارد نیز از دیگر اقداماتی بود که تأثیر بسزایی در کنترل تنش آبی این مناطق داشت.

وی با بیان اینکه انتقال آب سد امیرکبیر نیز برای نخستین بار به شهر فردیس و گرمدره محقق شد، افزود: تصفیه خانه شماره ۳ کرج نیز با اقدامی جهادی و ویژه راه اندازی شد.

عبداللهی با اشاره به روند تکمیل پست‌های ۴۰۰ کیلوولت استان، گفت: پست‌های باغستان و کمالشهر بزودی تکمیل می‌شوند و پست‌های نظرآباد و اشتهارد نیز در دستور کار قرار دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ