جدال ۱۰ تیم در لیگ برتر هندبال ساحلی مردان

اقتصاد ایران: مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مردان کشور با حضور ۱۰ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم قرعه‌کشی اولین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مردان ایران امروز، دوشنبه ۱۵ مردادماه ،۱۴۰۳ در تهران و در سالن جلسات فدراسیون هندبال از ساعت ۱۴ عصر آغاز شد.

در این نشست که برای تعیین تکلیف قرعه‌کشی نخستین مرحله لیگ برتر هندبال ساحلی مردان باشگاه‌های ایران توسط کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تدارک دیده شده بود، نماینده‌های ۱۰ تیم حاضر در این رویداد یعنی باشگاه شهرداری بندرانزلی، مازندران، نیروی زمینی شهرری، دولت آباد اصفهان، باشگاه X (ایکس)، شهرداری بندرعباس، گردشگری فرزاد کیش، آراتایل اصفهان، کالنگ هرمزگان و فجرشهید شعبانی کنگان گردهم جمع شدند.

در این مراسم که با مدیریت کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار شد تیم ها قرعه خود را در هفته نخست و اولین فصل از لیگ هندبال ساحلی مردان مقابل رقبای رودرروی خود شناختند.

فدراسیون هندبال که سبقه قهرمانی در بخش ساحلی در آسیا و حضور در مسابقات قهرمانی جهان را دارد، قدم اول را برای راه‌اندازی لیگی پرقدرت و محکم برداشته است. این لیگ، نه تنها نخستین لیگ ساحلی در ایران می باشد بلکه در قاره آسیا و دنیای هندبال اولین بوده حرف برای گفتن بسیار داشته باشد.

در این قرعه‌کشی ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر هندبال ساحلی مردان به دو گروه ۵ تیمی شمال و جنوب تقسیم بندی شدند. در گروه شمال به ترتیب تیم‌های شهرداری بندرانزلی، مازندران، نیروی زمینی شهرری، دولت آباد اصفهان و تیم ایکس(X) قرار گرفتند.

در گروه جنوب نیز به ترتیب تیم های شهرداری بندرعباس، گردشگری فرزاد کیش، آراتایل اصفهان، کالنگ هرمزگان و فجر شهید شعبانی کنگان با یکدیگر هم گروه شدند.

طبق اعلام سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون هندبال شروع لیگ هندبال ساحلی مردان از نیمه دوم مرداد ماه جاری خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ