پوشش زنده اتفاقات کشتی در روز نخست/ فینال بزرگ فرنگی از راه رسید

اقتصاد ایران: مسابقات کشتی فرنگی سی و سومین دوره بازی های المپیک در حالی آغاز شد که ملی پوش سنگین وزن تیم ملی و یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ورزش ایران کارش را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، دهمین روز از سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در شرایطی پشت سر گذاشته می‌شود که شمارش معکوس برای مدال آوری ورزش ایران در هفته پایانی نیز آغاز شده است.

میرزازاده با برد شروع کرد

‌در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ آدام کون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد به مصاف برنده میخاین لوپز دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می‌رود. او منتظر لوپز کوبایی است تا فینال بزرگ این وزن را در کشتی دوم برگزار کند.

پیروزی مقتدرانه لوپز در اولین مبارزه

حریف امین میرزازاده در کشتی دوم که به غول کوبایی معروف است، در اولین مبارزه خود حریفش را 7 بر صفر شکست داد و باید خود را برای مبارزه با ملی پوش ایران آماده کند.

استقبال پرشور تماشاگران

در فاصله زمانی کوتاه تا شروع مبارزه دو ملی پوش فرنگی کار کشورمان تماشاگران زیادی وارد سالن محل برگزاری مسابقات شده اند. این تماشاگران که از ملیت‌های مختلف هستند با شور و هیجانی بیشتر از سایر رشته‌ها خود را به ورزشگاه رساندند و در طول مسیر نیز بر این موضوع تاکید داشتند.

انتظار سالنی بزرگتر

با وجود این که استقبال زیادی از مسابقات کشتی فرنگی شده است اما سالنی که برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده ظرفیت زیادی ندارد و همین امر مشکلاتی را برای تماشاگران ایجاد کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ