شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۵ انشعاب غیرمجاز آب در ماهیدشت

اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه از شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۵ انشعاب غیرمجاز آب در ماهیدشت خبر داد.

رضا داوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری بیش از ۲۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب در زمین‌های کشاورزی و باغات شهر ماهیدشت اظهار داشت: با توجه به تنش آبی شهر ماهیدشت افزایش گرمای هوا و به تبع آن افزایش مصرف و ضرورت مدیریت مصرف آب شرب برخورد با متخلفین و تشکیل پرونده در محاکم قضائی در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی در ادامه از رفع انسداد شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: در پی درخواست مشترکین مبنی بر رفع گرفتگی شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلافاصله اکیپ حوادث و اتفاقات با همراهی کارشناس بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شهرستان کرمانشاه جهت انجام اقدامات اولیه برای رفع مشکل به وجود آمده به محل اعزام شدند و پس از انجام بررسی‌های کارشناسانه رفع گرفتگی شبکه فاضلاب به وسیله دستگاه واترجت در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در تشریح دیگر اقدامات انجام گرفته در ماهیدشت به لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب این شهر به وسیله واترجت اشاره و تصریح کرد: شستشو و پاکسازی یک هزار و ۲۰۰ متر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهر انجام شد.

داودی خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال مشترکین اجرای عملیات شستشو و لایروبی خطوط فاضلاب شهری همواره در طول سال و در فواصل معین، بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

وی در پایان جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز را حاصل تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات و واحد بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شهرستان کرمانشاه در انجام عملیات‌های مختلف دانست و بیان کرد: از مشترکین محترم درخواست می‌شود هرگونه حوادث در حوزه آب و فاضلاب و تخلفات در حوزه انشعابات غیرمجاز را با سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ