علی علی‌پور: اسب پرسپولیس زین شده است

اقتصاد ایران: شکارچیِ شورآفرین به کُنام سرخ برگشته است.

خبرگزاری قدس: وقتی آفتابِ ملسِ باختر صورتش را پوشانده و موسیو گاریدو در پی خنکای روشن، اسم او را مدام بر زبان می‌آورد، لابد در افق پیش رو نام علی علیپور دوباره ورد زبان‌ها خواهد شد. زندگی و زمانه پسر بیست‌وهشت ساله قائم شهر را پس از گپ و گفتی کوتاه با او قلمی کردیم که پیش روی شماست.

دوری از خانه سرخ آن‌هم پنج سالِ آزگار سخت نبود؟

قطعاً سخت بود، اما فوتبال حرفه‌ای به گونه‌ای است که باید دل به دریا زد و پارو کشید. البته من در اروپا لحظه‌ای از خانه اول و آخرم غافل نبودم و اخبار باشگاه را دنبال می‌کردم و بسیار خوشحالم دوباره با پیراهن قرمز در خط آتش پرسپولیس با جان و دل خواهم جنگید.

 آقای گل لیگ هفدهم به تکرار افتخار در لیگ جدید فکر می‌کند؟

هر چند موفقیت و پیشتازی پرسپولیس مهم‌تر از هرچیزی است اما یقین بدانید با همکاری و همدلی بچه‌ها آن‌قدر گل خواهم زد تا ثابت کنم همان علیپور گذشته‌ام. کفش طلا فیت پای من است و به عشق میلیون‌ها هوادار تیرهای خلاص را در زمین شلیک خواهم کرد و نقش مؤثری در اعتلای تیم ایفا خواهم کرد.

پس از حالا تفنگ را پر از فشنگ کردی!

 بله آماده‌ام که از همان هفته اول گلنگدن را بکشم و استرس را از روی‌شانه بچه‌ها بردارم. من امروز پرتجربه‌تر از سال پیش هستم و می‌دانم در زمین چکار باید بکنم.

قرار گرفتن در کنار آل کثیر از تو و عیسی زوج زهرداری خواهد ساخت!

بی تعارف عیسی بازیکن کارساز و تمام‌کننده‌ای است و به اتفاق یکدیگر تمام توان خود را برای عبور از سازمان دفاعی رقیبان و گل زدن و گل ساختن را به کار خواهیم گرفت. ما برای تک تک تیم‌های حاضر در لیگ برنامه جداگانه داریم و راحت امتیاز نخواهیم داد. ما پرسپولیس هستیم.

با گاریدو راحتی؟

ایشان مربی بزرگ و برنامه داری است و در همین مدت کوتاه توانسته با ما ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کند. خوشبختانه آقای گاریدو نظر مثبتی درباره من دارد و در تمرینات راه‌های به گل رسیدن از طریق حمله و ضد حمله را با هم مرور می‌کنیم. ‌امیدوارم پرسپولیس با این مربی و این بچه‌های متعصب قهرمانی را تکرار کند و در لیگ نخبگان هم سفیر شایسته‌ای برلی فوتبال ایران باشد. من که به آینده خوشبینم.

فورواردی که چهار بار در شهرآوردها ورزشگاه را منفجر کرده و قاتل شهرآوردها لقب گرفته، تسخیر دوباره سنگر آبی‌ها را از ذهن می‌گذراند؟

به هر موضوعی در زمان خودش باید پرداخت و هنوز خیلی زود است درباره شهرآورد حرف بزنیم. به وقتش صحبت خواهم کرد و باور دارم اگر پرسپولیس و استقلال قدرتمند ظاهر شوند فوتبال ملی از روزمرگی فاصله خواهد گرفت. دو قطب فوتبال ایران باید همیشه در اوج باشند.

راستی دیگر مصدومیت اذیتت نمی‌کند؟

شکر خدا نه. من بد آوردم و با لباس ژل ویسنته در بازی با فامالیکائو رباط پاره کردم و در نهایت بدشانسی مدتی از میدان دور بودم، اما خب ناامید نشدم و با تلاش فراوان دوباره برگشتم و حالا در بیست و هشت سالگی فقط به کسب افتخارات تازه با پرسپولیس فکر می‌کنم.

ارتش سرخ در اردوی ترکیه تا چه میزان به شرایط مسابقه در اتمسفر لیگ رسیده است؟

ما روز به روز بهتر و باصلابت‌تر خواهیم شد.

بیشتر توضیح بده.

-خب اگر فیلم بازی ما با تیم بحرینی را ببینید متوجه خواهید شد بچه‌ها در کمترین زمان به ببشترین هماهنگی رسیده‌اند. من خودم در این بازی دو گل زدم و پاسخ اعتماد کادر فنی را دادم. اسب پرسپولیس زین شده است و ما برای حضور شکوهمند در لیگ جدید روزشماری می‌کنیم. منتظر رونمایی از پرسپولیس مدل ۱۴٠۳ باشید.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ