تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان مهرماه برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: تبریز-رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مهرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن دهقان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این رویداد مهم‌ترین رویداد ورزشی بین المللی است که از ۱۵ مهر ماه سال جاری در پنج مرحله و به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزش استان در حوزه قهرمانی اظهار کرد: امسال بیش از ۸۰ رویداد ورزشی و ۱۷ میزبانی از اردوهای تیم‌های ملی برگزار شد و با توجه به برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴، ورزشکاران انگیزه زیادی برای کسب سهمیه در این مسابقات داشتند.

دهقان گفت: نتیجه تلاش ورزشکاران استان در مسابقات ورزشی و اردوی های تیم‌های ملی، دعوت ۹۷ ورزشکار به تیم‌های ملی و عضویت ۴۸ نفر در تیم‌های ملی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های انجام شده، ۶۷ مورد اعزام به مسابقات و لیگ‌های کشوری نیز در استان صورت گرفت که در رونق ورزش استان تأثیرگذار بود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان همچنین به بازرسی از باشگاه‌های فعال استان اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان بازرسی از باشگاه‌های ورزشی است که امسال ضمن ثبت بیش از ۱۴۰۰ مورد بازرسی، ۱۳۷ مورد اخطار برای باشگاه‌ها صادر و پنج باشگاه مختلف پلمب شد.

دهقان بیان کرد: امسال بیش از ۱۲ مجمع عادی و انتخاباتی با حضور رؤسا و دبیران فدراسیون‌ها برگزار و به صورت تخصصی ضمن تعیین تکلیف هیأت‌ها، به وضعیت هیأت‌های ورزشی استان رسیدگی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ