رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست

اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان افزود: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می‌فرماید کار خیر با منت ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان گفت: سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می‌شود، گفت: در آموزه‌های دینی ما عبادت صرف، معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می‌کند.

وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می‌دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.

معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.

علی محمد قادری افزود: حمایت‌های زیادی در سطوح مختلف دولت سیزدهم اتفاق افتاد و آثار توجه و موضوع تکافل اجتماعی بیش از گذشته در سازمان بهزیستی از طرف دولت برقرار است.

وی گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور فقید و شهید آیت الله رئیسی سازمان بهزیستی سکوی جدیدی را تحت عنوان ظرفیت سازی اجتماعی طراحی کرد تا عائله سازمان بهزیستی که احیاناً در نقاط تاریک شهری و روستایی و نقاط کم برخوردار هستند شناسایی شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ