15 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر کرمان فعال است

اقتصاد ایران: کرمان- معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: از مجموع 64 دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کرمان، 15 دفتر در مرکز استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سلطانی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پانزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهر کرمان که با حضور معاون دادستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۶۴ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کرمان راه اندازی شده است.

سلطانی نژاد ادامه داد: از مجموع دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کرمان، ۱۵ دفتر در مرکز استان فعالیت دارند.

وی افتتاح این دفاتر را در راستای تکریم مراجعین و ارائه خدمات هوشمند قضائی عنوان کرد و افزود: با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، دسترسی مردم به خدمات الکترونیک تسهیل می‌شود.

سلطانی نژاد بیان کرد: خدمات الکترونیک شامل؛ طرح دادخواست، طرح شکواییه و ارسال لوایح است که افراد می‌توانند اسناد مورد نیاز برای پرونده‌های خود را با سرعت ضمیمه کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، کاهش مراجعه حضوری به عدلیه، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

سلطانی نژاد خاطرنشان کرد: با افتتاح دفاتر الکترونیک قضائی در سراسر استان کرمان، امکان بهره مندی مردم در اقصی نقاط استان از خدمات الکترونیک دستگاه قضائی فراهم شده است.

وی ادامه داد: این موضوع قطعاً در کاهش سفرهای برون شهری، کاهش مراجع به واحدهای قضائی، صرفه جویی در هزینه مردم و افزایش بهره وری سازمانی تأثیر قابل توجهی دارد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان اظهار کرد: صدور مجوز فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با انجام تشریفات قانونی، شرکت متقاضیان در آزمون ورودی و موفقیت در مرحله مصاحبه، انجام می‌گیرد.

سلطانی نژاد در پایان گفت: در سال‌جاری نیز برای تکمیل ظرفیت موجود در استان کرمان، آزمونی برگزار می‌شود که زمان و مکان آن متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

یادآوری می‌شود: پانزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر کرمان، در بلوار هوانیروز، بعد از تقاطع غدیر یک، نبش کوچه ۲۶ واقع شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ