هرمزگان صاحب تیم فوتبال در لیگ دسته یک می‌شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به پیگیری این شرکت برای خرید امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته یکی گفت: طی هفته جاری قرارداد خرید امتیاز تیم استقلال ملاثانی نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد هاشمی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت پالایش نفت بندرعباس جزو معدود شرکت‌های استان هرمزگان است که به صورت حرفه‌ای به حوزه ورزش ورود کرده است.

وی افزود: در همین راستا باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس تأسیس شده و در گام نخست با حمایت کامل از تیم فوتسال این مجموعه نتایج مثبتی به دست آمد که رضایت هم استانی‌ها را به همراه داشت‌.

هاشمی ادامه داد: مردم استان انتظار دارند که با کمک صنایع یک تیم فوتبال در سطوح بالای فوتبال کشور داشته باشند از این رو رایزنی برای خرید امتیاز یک تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تاکید کرد: مقدمات خرید امتیاز تیم استقلال ملاثانی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با توجه به وقت کمی که تا آغاز مسابقات لیگ آزادگان باقی مانده است طی هفته جاری قرارداد خرید امتیاز را نهایی کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش از رویکرد این پالایشگاه برای تبدیل شدن به یک مجتمع پتروپالایشی گفت و بیان کرد: تولید خوراک مجتمع‌های پتروشیمی مانند اتیلن و پروپیلین از اهدافی است که دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه سوخت‌های فسیلی طی ۲۰ سال آینده کارکرد خود را از دست خواهند داد، اظهار کرد: طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین پالایشگاه نفت بندرعباس یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست اقدام است که طی این طرح محصولات تولیدی پالایشگاه با به حداقل رساندن گوگرد به محصولات دوستدار محیط زیست تبدیل می‌شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخل تاکنون ۳۶ هزار قطعه مورد نیاز صنعت در پالایشگاه بندرعباس بومی‌سازی شده است که ارزش آن‌ها ۳۶ میلیارد تومان بوده و ۵۸ میلیون یورو صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ