صنعت نفت در لیگ بیست‌وسوم؛ تخته‌گاز به سمت سقوط

اقتصاد ایران: در لیگ بیست و سوم دیگر خبری از معجزه برای صنعت نفت نبود و آبادانی‌ها از ابتدای مسابقات تخته‌گاز در مسیر سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفتند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از 8 فصل حضور مداوم در لیگ برتر، در لیگ بیست و سوم با قرار گرفتن در قعر جدول، سقوط را تجربه کرد. آبادانی‌ها از سال 95 که موفق به صعود به لیگ برتر شدند، در حضور هشت ساله‌شان در لیگ برتر، لحظاتی پر از دلهره و استرس را برای هواداران خود رقم زدند. زردپوشان آبادانی در این مدت تنها در دو دوره لیگ برتر در پایان مسابقات کارشان با آسودگی خاطر خاتمه یافت و در سال‌هایی که هدایت این تیم برعهده فراز کمالوند و علیرضا منصوریان بود، کارش را با قرار گرفتن در میانه جدول به اتمام رساند.

طلایی‌پوشان آبادانی، در لیگ بیست و دوم با یک معجزه و در هفته پایانی توانستند حکم بقا در لیگ برتر را کسب کنند، اما در این فصل با اتفاقاتی که برای این تیم افتاد و نحوه یارگیری و بستن تیم، خیلی بیراه نبود که از ابتدای فصل صنعت نفت یکی از گزینه‌های سقوط نام بگیرد، اتفاقی که در پایان لیگ بیست و سوم به حقیقت پیوست. باشگاه صنعت نفت به دلیل نبود برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت لازم، در سال‌های اخیر همیشه بقایش با اما و اگر روبه‌رو بود و چالش‌های متعدد در این باشگاه باعث شد تیشه به ریشه یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران زده شود و از ابتدای لیگ تخته گاز در مسیر سقوط قرار بگیرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ,

صنعت نفت، لیگ را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد، اما همانطور که پیش‌تر گفته شد، عدم یارگیری صحیح و همین‌طور مشکلات مالی باعث شد که راه نفت و ویسی در نیم فصل از هم جدا شود. ویسی فصل گذشته توانسته بود با خلق یک معجزه نفتی‌ها را در لیگ برتر نگه دارد اما در این فصل دیگر نتوانست تیمش را از بحران خارج کند. پس از ویسی هدایت صنعت نفت بر عهده سهراب بختیاری‌زاده قرار گرفت، اما حضور بختیاری‌زاده هم نتوانست دردی از صنعت نفت دوا کند و او هم پس از چند هفته ناکامی در نتیجه‌گیری، جایش را به فراز کمالوند داد.

کمالوند که پیش از این هم سابقه حضور در آبادان را داشت و هواداران این تیم خاطرات خوبی از او داشتند به امید حفظ صنعت نفت در لیگ برتر پا به این تیم گذاشت ولی مشکلات صنعت نفت آنقدر بزرگ بود که کمالوند هم نتوانست از سقوط صنعت نفت جلوگیری کند.

آنچه می‌توانیم درباره عملکرد صنعت نفت در لیگ بیست و سوم و سقوط این تیم بگوییم، این است که علاوه بر مشکلات مالی و قوانینی که دست و پای مدیران این باشگاه را بابت دریافت کمک‌های مالی از وزارت نفت بسته بود، یکسری حواشی هم باعث شد صنعت نفت از قطار لیگ برتر پیاده شود. نحوه بستن این تیم از همان ابتدا آبادانی‌ها را دچار مشکلاتی چون نتیجه نگرفتن و نارضایتی هواداران و فاصله‌ای بین مدیریت، کادرفنی با هواداران آبادانی ایجاد کرد. درگیری‌های چند باره‌ای که در تمرین و خارج از تمرین در اطراف تیم و برخورد فیزیکی با سرمربی تیم (سهراب بختیاری‌زاده) نشان از مواردی داشت که در نهایت منجر به سقوط صنعت نفت به لیگ دسته اول فوتبال شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ