طلای دوچرخه‌سواری المپیک بر گردن ملی پوش فوتبال!

اقتصاد ایران: کاپیتان سابق تیم نوجوانان بلژیک، بعد از ترک فوتبال حالا در دوچرخه سواری در دنیا بی رقیب است.

خبرگزاری ایسنا: رمکو ایونپول بلژیکی برای همیشه نام خود را در تاریخ دوچرخه سواری ثبت کرده است. قبل از او، هیچ‌کس نتوانسته بود هم در تایم تریل و هم در مسابقه جاده قهرمان شود.

او کمتر از شش سال پیش دوچرخه سواری را به صورت جدی شروع کرد و قبل از آن فوتبالیست بود. 

کاپیتان تیم فوتبالی بود که دوکو و اوپندا در آن بازی می‌کردند

در حال حاضر، رمکو ایونپول پادشاه دوچرخه سواری جهان است. هر چقدر که دوست دارید می‌توانید بگویید که المپیک برای دوچرخه سواران حرفه‌ای کمتر از بسیاری از ورزش‌های دیگر اهمیت قائل می‌شود. سال‌ها کسب دو مدال طلا در یک دوره المپیک غیر قابل تصور به نظر می‌رسید ولی این بلژیکی ثابت کرد که هیچ چیز غیر ممکن نیست.در سال ۲۰۱۷، رمکو به تور دو فرانس فکر نمی‌کرد. فکر او درگیر جام جهانی روسیه بود. او یکی از بازیکنان برجسته نسل خود و کاپیتان تیم زیر ۱۶ سال بلژیک بود. بازیکنانی چون ژرمی دوکو ستاره سیتی و لوی اوپندا در آن تیم حضور داشتند.

طلای دوچرخه‌سواری المپیک بر گردن ملی پوش فوتبال!

ایونپول محصول آکادمی اندرلخت بود. مارک ون رانسبیک، رئیس برنامه توسعه جوانان اندربخت یک بار با تعریف از او گفت: ایونپول دونده بسیار خوبی بود و استقامت باورنکردنی داشت و من همیشه او را با یک موتور سیکلت مقایسه می‌کردم.

مشکلات در درک تاکتیک مانع از درخشش او در فوتبال شد

در فوتبال، شما باید بیشتر از اینکه سریع بدوید و خسته نشوید، تاکتیک بفهمید. دیدن موقعیت‌های بازی و تطبیق با طرح‌های تاکتیکی مهم است و رمکو در درک تاکتیک بازی مشکل داشت. او دوران سختی را در تیم جوانان ملخن زیر نظر کوئن بوگه سپری کرد. رفتار او در هنگام از دست دادن توپ باعث ناراحتی مربیان می‌شد و به همین دلیل او از ترکیب اصلی کنار رفت.

او عنوان کرد دیگر نمی‌خواهد فوتبال بازی کند. علاقه جدید او دوچرخه سواری بود. رمکو در خانواده‌ای که عاشق دوچرخه سواری هستند پرورش یافت. پدرش در اوایل دهه ۱۹۹۰ در مسابقات مختلف حضور داشت و پدربزرگش نیز یک دوچرخه سوار سطح بالا بود. خود این ورزشکار نیز در اوقات فراغت خود برای تفریح ​​دوچرخه سواری می کرد.

طلای دوچرخه‌سواری المپیک بر گردن ملی پوش فوتبال!

از ۴۴ مسابقه برگزار شده در ۳۴ مسابقه اول شد. رمکو در هفت سال زندگی حرفه‌ای خود تقریباً هر افتخار ممکن را در دوچرخه سواری تجربه کرد. دو مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا و اکنون دو مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس. 

رمکو در دو سال گذشته بهترین ورزشکار سال بلژیک شده و حالا ستاره‌های فوتبال بلژیک از جمله هازارد و کورتوا به او تبریک گفتند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ