شهادت شهید «هنیه » خللی در عزم جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

اقتصاد ایران: بوشهر- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت شهید «اسماعیل هنیه» خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر دوشنبه در جمع فرماندهان، کارکنان و پاسداران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد حادثه تلخی در کشورمان بودیم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دشمن مهمان عزیزی را از ما گرفت و خائنانه آن را به شهادت رساند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخی پشیمان کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد، گفت: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ایام زندگی بشر به سه فرصت تقسیم می‌شود، افزود: بخشی از زندگی ما آن بخشی است که چه شیرین و چه سخت سپری شده و دیگر قابل بازگشت نیست.

حسینی بوشهری افزود: بخشی از زندگی ما برهه‌ای است که اکنون در آن زندگی می‌کنیم و سزاوار است از این فرصت طلایی که در اختیار داریم به خوبی بهره ببریم و ظرفیت‌ها و امکانات‌مان را بشناسیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بخش دیگر ایام زندگی آینده است، گفت: افراد از تجربه گذشته و آنچه که امروز در دست شأن است برای آینده برنامه ریزی می‌کنند تا به افق‌های روشن‌تری دست پیدا کنند.

شهادت شهید «هنیه » خللی در عزم  جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روزهایی که گذشت باز نمی‌گردد و انسان در شرایطی که قرار دارد نباید فرصت سوزی کند و برای روزهایی که هنوز نیامده باید برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه همه ما تحت نظر هستیم، افزود: اولین ناظر همه انسان‌ها خداوند است که بر تمام اعمال و رفتار ما نظارت دارد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) نیز ناظر بر اعمال انسان هستند. همه عالم محضر خدا هست و انسان در محضر خداوند نباید معصیت و گناه کند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد، گفت: در سایر نظام‌های غیر دینی برای گرفتن منصب ارزش ذاتی قائل هستند و ملاک این است که افراد فقط عهده دار منصب می‌شوند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی مدیریت یک اصل نیست بلکه مدیر شایسته کسی است که در قبال پذیرش مسئولیت بجا و به موقع پاسخگو باشد.

شهادت شهید «هنیه » خللی در عزم  جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر کسی در نظام اسلامی در قبال مردم، فرهنگ، امنیت و..... مسئولیتی بپذیرد موظف به پاسخگویی است.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی مطلوبیت ذاتی ندارد، افزود: مدیریت در نظام اسلامی برای شهرت طلبی نیست بلکه مدیر شایسته باید همواره تواضع و فروتن باشد و برای خدمت به خلق خدا اهتمام بورزد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت خدمت به مردم است که عائله خداوند محسوب می‌شوند، بیان کرد: وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم باید برای استیفای حقوق مردم و رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: افرادی که عهده دار مسئولیت هستند باید نسبت به مدیریت آینده نگر باشند و از فرصتی که در اختیار دارند استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ